Visos žinome, kad kelionėse labai svarbu tinkamai rūpintis savo oda. Bet juk mums rūpi ne vien odos būklė – svečiuojantis užsienyje norime bent minimaliai pasiryškinti, naudojant ir dekoratyvinę kosmetiką. Galbūt jums dažytis visai nebūtina, nes ir taip atrodote gražiai, bet makiažas neabejotinai padės labiau pasitikėti savimi fotografuojantis ar susipažįstant su naujais žmonėmis....
kosmetika
Makiažas turėtų pabrėžti natūralų grožį, suteikti gaivumo ir pasitikėjimo savimi. Tačiau kartais net ir įprasta grožio rutina gali netyčia pabrėžti metų bėgimą, pridėti nuovargio, o ne spindesio.
Jei manai, kad makiažo pasaulyje jau niekas nebenuostebina – pagalvok dar kartą. 2026-ųjų metų žvaigždė – ne blizgučiai, ne kontūravimas ir net ne antakiai. Grožio profesionalai jau dabar skelbia: „underpainting“ technika – tai triukas, kuris netrukus dominuos „Instagram“, „TikTok“ ir tavo kosmetinėje.
Jei norime turėti gražią ir sveikai atrodančią odą, turėtume ja rūpintis nuo pat jaunų dienų. Deja, paauglystėje ne vienam jaunuoliui tenka patirti, kas yra jaunatvinis bėrimas arba aknė. Ar teko girdėti, kad pavojus „pasigauti“ aknę gali tykoti už gretimo kampo? Tai mitas ar tiesa?...
Ar esate ką nors girdėjusios apie rožių vandenį? Tai hidrolatas, išgaunamas tiesiai iš rožių žiedlapių, plačiai naudojamas kosmetikos gamyboje bei apskritai grožio puoselėjimui. Rožių vanduo pasižymi antibakterinėmis, antiseptinėmis, raminamosiomis ir gydomosiomis savybėmis....
Vis daugiau moterų pasirenka natūralų grožį ir atsisako makiažo kasdienybėje. Ši tendencija skatina diskusijas apie tai, ką reiškia grožis, pasitikėjimas savimi ir kaip priimti save tokią, kokia esi. Bet ar tikrai verta visiškai atsisakyti makiažo? Šiame straipsnyje apžvelgsime natūralaus grožio privalumus, galimus iššūkius ir kaip rasti balansą tarp natūralaus grožio ir makiažo naudojimo.
Šiuolaikinės technologijos smarkiai keičia įvairias pramonės šakas, ir grožio industrija – ne išimtis. Dirbtinis intelektas (DI) tapo itin svarbiu įrankiu, kuris padeda kosmetikos gamintojams tobulinti savo produktus, geriau suprasti vartotojų poreikius ir kurti individualizuotus sprendimus.
Po 40-ies moters grožis įgauna brandos ir pasitikėjimo savimi žavesio, tačiau būtent šiuo laikotarpiu itin svarbu atidžiai rinktis makiažo priemones.
„Yves Saint Laurent“ kosmetika išsiskiria prabanga, inovatyviomis formulėmis ir žvilgsnius traukiančiu dizainu, perteikiančiu šių prancūziškų mados namų eleganciją.
Garsi manekenė ir dainininko Justino Bieberio žmona Hailey Bieber kompanijai „e.l.f. Beauty“ pardavė savo kosmetikos prekių ženklą „Rhode“. Manoma, kad...
Kai kosmetikos lentynos lūžta nuo buteliukų, serumų ir kremų, vis dažniau gręžiamės atgal – į tai, ką mums siūlo gamta.
Būtent tada, kai ruošiamės į pasimatymą arba ilgai lauktą vakarėlį, ant smakro ar nosies išdygsta siaubingas raudonas spuogas....















