Šią vasarą „H&M Move“ pristato universalią sportinės aprangos kolekciją, sukurtą stilingam ir aktyviam gyvenimo būdui Paryžiuje.
nauja kolekcija
Klasikiniai siluetai, įkvėpti džiazo muzikantų – tai tapo pagrindine „H&M STUDIO A/W24“ kolekcijos įkvėpimo linija.
Mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, dizaineris Robertas Kalinkinas nustebino dar vienu ryškiu, netikėtu ir stilingu projektu – suvienijęs jėgas su tarptautine siuntų bendrove „Venipak“, pristatė išskirtinai kokybišką ir tvarią džemperių bei pirkinių krepšių liniją, kurios gamyboje buvo panaudotos perdirbtos kurjerių uniformų dalys.
Šiais metais „H&M“ mini 20-ąjį bendradarbiavimo su garsiausiais mados industrijos dizaineriais jubiliejų. Švęsdama konceptą, kuris formavo naują žvilgsnį į modernią madą, „H&M“ kviečia kartu pažvelgti į ikoniškiausias kolekcijas bei jas atrasti pasitelkiant „pre-loved“ dizaino objektų liniją.
2024 m. „H&M“ rudens/žiemos kolekcija akcentuoja atsinaujinimo emociją. Sodrūs tonai, unikalios detalės, į nestandartinio dizaino konceptą orientuoti siluetai – visa tai tampa naujo sezono dalimi. Kolekcija bus prieinama internetinėje hm.com parduotuvėje nuo rugsėjo 12 d.
Nors ruduo netrukus skatins iš spintų traukti šiltesnius drabužius, šie deriniai neprivalo būti monotoniški. Stilistės teigimu, mados pasaulyje šį rudenį ir žiemą dominuos skirtingų tekstūrų derinimas, sluoksniai, kontrastai ir dinamiškumas, suteiksiantis progą ieškoti naujų interpretacijų kasdieniams drabužiams.
„Victoria’s Secret“ – prekių ženklas, ilgą laiką siejamas su prabanga, moteriškumu ir išskirtiniu stiliumi, – pastaraisiais metais išgyveno reikšmingas permainas. Šiuolaikinė moteris nori ne tik atrodyti gražiai, bet ir jaustis pasitikinti savimi, stipri ir įgalinta.
Artėjant žiemos švenčių sezonui „H&M“ pristato klasikinę dizaino kryptį bei bendrystės idėją jungiančią kolekciją.
Daugiau jokio turinio