Šiandien „Lindex“ skelbia 2023 m. tvarumo ataskaitą, kurioje pranešama apie nepastovius metus, kai siautė pasauliniai konfliktai ir klimato krizė. Nepaisydama šių iššūkių, mados įmonė padarė didelę pažangą vykdydama savo tvarumo pažadą – ateities kartoms užtikrinti geresnį pasaulį. ...
tvarumas
„Coldplay“, pernai pradėjusi pasaulinį turą ėmėsi netradicinių sprendimų siekdama sumažinti neigiamą poveikį aplinkai.
Augantis žmonių sąmoningumas ir vis akivaizdesnė klimato kaita daro įtaką ir madai. Šylantis oras trina ribas tarp sezonų, o greitai besikeičiančių mados tendencijų ir nusidėvinčių daiktų persisotinę pirkėjai ima reikalauti kokybės ir ilgaamžiškumo. Šie faktoriai lemia pokyčius atsakingų prekės ženklų kolekcijose, o karščiausia 2024-ųjų tendencija tampa tvarumas....
Daugiau jokio turinio