Rudens sezonas yra puikus metas atnaujinti savo garderobą. Tačiau šiais laikais vis daugiau žmonių renkasi ekologiškus drabužius, siekdami ne tik atrodyti stilingai, bet ir prisidėti prie aplinkos apsaugos.
tvarumas
Naujausias
Žurnalistė, LNK televizijos laidų vedėja Ugnė Siparė nesiliauja stebinti savo energija. Net ir tapusi mama garsi moteris randa laiko prasmingiems darbams.
„H&M“ pristato mini „Studio“ kolekcijos kapsulę, kurią sudaro vasaros sezonui skirti aprangos akcentai, pagaminti naudojant tvariai gaminamą medvilnę.
Po ketverių metų petraukos prekės ženklo „MK Drama Queen“ kūrėjos Monika Jogėlienė ir Kotryna Armonaitė-Urmanavičienė, mados gerbėjams priminė apie savo kūrybą su trenksmu.
„Tvarumas – tai mąstymo būdas“, – įsitikinusi tvarios mados dizainerė Olesia Les. Daugiau nei dešimtmetį į šią temą besigilinanti moteris bene geriausiai žinoma dėl pasirinktos kūrybinės krypties – nebenešiojamų drabužių perdarymo (angl. upcycling).
Šiandien „Lindex“ skelbia 2023 m. tvarumo ataskaitą, kurioje pranešama apie nepastovius metus, kai siautė pasauliniai konfliktai ir klimato krizė. Nepaisydama šių iššūkių, mados įmonė padarė didelę pažangą vykdydama savo tvarumo pažadą – ateities kartoms užtikrinti geresnį pasaulį. ...
2024 metų rugpjūčio mėnesį Kopenhaga vėl tapo tarptautinės mados epicentru, kai vyko Kopenhagos Mados Savaitė (Copenhagen Fashion Week).
Švarios, skulptūriškos linijos, subtilios formos ir lengvumas: 90-ųjų estetika alsuojantis minimalistinis įvaizdis iš pirmo žvilgsnio atrodo santūrus ir paprastas, tačiau tučtuojau prikausto dėmesį.
„Because There is no planet B” - primena novatoriškas tvarios mados prekės ženklas „EcoAlf“.
Pilateso mokytoja ir sveikos gyvensenos entuziastė Gretė Brokienė ir toliau moteris skatina gyventi judesio ritmu, kas mėnesį jas sukviesdama vis į kitą netikėtą vietą pasimankštinti.
Užaugus naujai kartai, kuri rinkai diktuoja savo gyvenimo filosofiją ir žaidimo taisykles, ne tik paklausa, bet ir pasiūla tvariai madai...
Augantis žmonių sąmoningumas ir vis akivaizdesnė klimato kaita daro įtaką ir madai. Šylantis oras trina ribas tarp sezonų, o greitai besikeičiančių mados tendencijų ir nusidėvinčių daiktų persisotinę pirkėjai ima reikalauti kokybės ir ilgaamžiškumo. Šie faktoriai lemia pokyčius atsakingų prekės ženklų kolekcijose, o karščiausia 2024-ųjų tendencija tampa tvarumas....















