Augantis žmonių sąmoningumas ir vis akivaizdesnė klimato kaita daro įtaką ir madai. Šylantis oras trina ribas tarp sezonų, o greitai besikeičiančių mados tendencijų ir nusidėvinčių daiktų persisotinę pirkėjai ima reikalauti kokybės ir ilgaamžiškumo. Šie faktoriai lemia pokyčius atsakingų prekės ženklų kolekcijose, o karščiausia 2024-ųjų tendencija tampa tvarumas....
tvarumas
Britų grupė „Coldplay“, pernai pradėjusi pasaulinį turą „Music of the Spheres“, ėmėsi netradicinių sprendimų siekdama sumažinti neigiamą poveikį aplinkai. Prie šio tikslo skatinami prisidėti ir žiūrovai ne tik šokant ant „kinetinių grindų“ ar minant dviračius ir taip gaminant elektros energiją koncertuose, bet ir naudojantis specialiai šiam turui sukurta išmaniąja programėle „Coldplay #MusicOfTheSpheresWorldTour“....
Daugiau jokio turinio