Didžiausias lietuviškos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“ tris prekės ženklus – „Aras“, „Rasa“ ir „Biok Dermatology“ – keičia į vieną tarptautinį – „Kilig“. Kaitą į žodį, reiškiantį įkvepiančią laimės akimirką, padiktavo vartotojų noras paprastumo ir teigiamų emocijų bei bendrovės ambicijos siekiant tarptautinės plėtros.
„Besikeičiantys vartotojai tikisi pokyčių ir iš mėgstamų prekės ženklų, tad turime atliepti jų poreikius, – apie pokyčių priežastis kalba kompanijos direktorė Romualda Stragienė. – Mūsų gyvenimas darosi vis intensyvesnis, gyvename tarsi miesto džiunglėse tarp daugelio galimybių, pasirinkimų, intensyvaus informacijos srauto. Šiame bėgime su kosmetikos produktais kasdien susiduriame mažiausiai penkis kartus, o vidutiniškai – apie dešimt, tad kosmetika yra tikrai reikšminga kasdienės rutinos dalis“
„Ištyrėme, jog lietuviai per dieną laimingi jaučiasi beveik tris valandas. Pristatydami naujuosius produktus norime nuolat užimtiems ir skubantiems pasaulio žmonėms suteikti galimybę per kosmetiką atrasti ir pasimėgauti kasdienėmis mažomis laimės akimirkomis. Produktų pakuotėmis, kvapais, tekstūromis, veiksmingu natūralumu, kuriuo grįsta mūsų kosmetika, siekiame priminti, kad net ir užimtoje kasdienybėje galima pajusti kilig, tai yra, trumpas, įkvepiančias laimės akimirkas, – apie produktų emociją kalba R. Stragienė. – Beje, svarbu paminėti ir tai, kad prekės ženklas nėra svarbiausia mūsų produkto dalis, galima sakyti, jis užims mažiausią pakuotės dalį. Manome, kad vartotojui esminė informacija yra tai, kokį produktą jis perka, kokia suteikiama funkcija ir emocija – tai yra, kokias vertes suteikia.“
Erica Jennings mėgaujasi lediniais vandens lašais
Atlikėjai Erica Jennings ir Jurgis Didžiulis sako, jog iš kasmetinės kelionės į Kolumbiją parsivežė visą šūsnį kilig akimirkų. „Sulaukti pirmųjų saulės spindulių auštant, mėgautis lediniais vandens lašais karštą rytą, braukti pėdomis per smėlį, atsipalaiduoti hamake, glostyti smėlį, matyti, kaip vaikai susipažįsta su paukščiais ar vabaliukais. Tokios akimirkos primena, koks stebuklingas yra mūsų gyvenimas, susidedantis iš mažų laimės momentų. Tačiau pastebėti ir pasidžiaugti gražiais dalykais stengiamės ne tik per atostogas – tai dar svarbiau daryti kasdien“, – apie savo kilig akimirkas pasakoja Erica ir Jurgis.
Anot J. Didžiulio, jis labai džiaugiasi padėdamas pristatyti kilig emociją: „Seniai esu nuoširdus šios kosmetikos fanas – mane žavi lietuviška įmonė su pasauline ambicija. Todėl su Erica kartu medžiojom ir stengėmės užfiksuoti bei kitiems perduoti mažas stebuklingas akimirkas, kurios priverčia jaustis gražesniais.“
Psichologė psichoterapeutė Ivona Suchodolska-Miškinė patvirtina, kad šiandieniniame, nuolat skubėti verčiančiame pasaulyje daugelis pamiršta, kokios brangios yra mažos laimės akimirkos. „Šiandien, didžiulės skubos, technologijų bei informacijos pertekliaus pasaulyje, sustoti ir pasimėgauti akimirka virto kone prabanga. Tačiau, kad jaustumėmės laimingi, svarbu mokėti būti dabartyje, sąmoningai išgyventi „čia ir dabar“ momentą bei gebėti juo džiaugtis. Sugebėjimas stabtelti ir pastebėti grožį to, kas mus supa, pasimėgauti šiuo metu išgyvenama akimirka yra būtina sąlyga, kad jaustumėmės laimingi. O kasdienis gyvenimas yra kupinas tokių „smulkmenų“, kurios gali džiuginti, jei išgyvensime jas sąmoningai“.
Nauja linija su [-[1]-]
„Turėsime ir tris naujoves. Jau liepos mėnesį rinkai pristatysime veido odą skaistinančią priežiūros liniją su vitaminu C. O jau lapkritį pristatysime tai, apie ką kalba pačios karščiausios kosmetikos pasaulio tendencijos“, – intriguoja R. Stragienė.
Naujųjų produktų pakuotėmis siekiama palengvinti vartotojų pasirinkimą. Pakuotė suteiks pagrindinę informaciją, kam skirtas produktas, kokia jo funkcija ir sukeliama emocija. Ant veido priežiūros produktų pakuočių yra išskiriamas natūralumas – kiek procentų ingredientų yra natūralios kilmės.