Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
Heidi Klum ir jos 18 - metė dukra Leni pozavo prieštaringai vertinamoje fotosesijoje: „Tai yra iškrypimas“

Heidi Klum ir jos 18 – metė dukra Leni pozavo prieštaringai vertinamoje fotosesijoje: „Tai yra iškrypimas“

Mados ir grožio padangėje sužibo nauja žvaigždė – Leni Olumi Klum. Gražuolė aštuoniolikmetė – Italijos verslininko Flavio Briatore ir vieno garsiausių pasaulio modelių Heidi Klum dukra.

Nors mergina mados sferoje sukasi neseniai, ji jau tapo mados namų „Dolce and Gabbana“ ir „Chopard“ veidu bei papuošė garsių mados žurnalų viršelius. Nenuostabu, jog merginai taip puikiai sekasi – ji iš savo mamos Heidi paveldėjo ne tik nuostabius veido bruožus, puikią figūrą, bet ir pasitikėjimą savimi bei subtilią, moterišką eleganciją.

Ko gero, pastebėję būtent tai vieno žymiausių apatinio trikotažo ženklų pasaulyje „Intimissimi“ atstovai pakvietė Leni ir jos garsiąją mamą Heidi sudalyvauti prekinio ženklo reklaminėje kampanijoje. „Intimissimi“ savo paskyroje pasidalijo kadrais bei vaizdo įrašu iš naujosios reklaminės kampanijos, kuriose matyti, kaip Heidi su dukra pozuoja prieš kamerą vilkėdamos apatinį trikotažą. „Pasitikėjimo savimi, gyvenimo džiaugsmo bei mamos ir dukters meilės istorija. Heidi Klum ir Leni Klum kartu mėgaujasi itališkų apatinių drabužių dizainu. Juk kiekviena moteris, tiek motina, tiek dukra, turi savo mėgstamą apatinį trikotažą“ ,- paskelbtas ir prierašas prie vaizdo įrašo.

View this post on Instagram

A post shared by Intimissimi (@intimissimiofficial)

Kaip bebūtų, ši reklaminė kampanija ne visiems pasirodė žavinga ir patraukli. Priešingai – po vaizdo įrašais ir nuotraukomis, kuriose matyti Heidi su dukra, pradėjo plūsti tūkstančiai komentarų, kuriuose žmonės prieštaringai vertina reklaminę kampaniją. „Tai keisčiausias dalykas, kurį mačiau šiandien“, „Tai tiesiog nesveika“, „Mama ir dukra demonstruoja apatinį trikotažą? Tai mažų mažiausiai keista“, „Tai tiesiog yra iškrypimas“ – tokie ir panašūs komentarai skriejo po nuotraukomis bei vaizdo įrašais.

Daugeliui nepatiko tai, kad tyras motinos ir dukros ryšys vaizduojamas pernelyg seksualizuotai.

View this post on Instagram

A post shared by Intimissimi (@intimissimiofficial)

View this post on Instagram

A post shared by Intimissimi (@intimissimiofficial)

Vis dėlto atsirado ir pritariančių reklaminės kampanijos idėjai. Kai kurie teigė, kad nuotraukose nemato nieko bloga – anot jų, nuotraukos neatrodo vulgariai, priešingai – mama ir dukra jose vaizduojamos itin stilingai ir gražiai.

O kurią pusę palaikysi tu?

Mano išsaugoti straipsniai