JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Žinomos moterys susibūrė jubiliejiniame grožio ir mados prekės ženklų pristatyme

Žinomos moterys susibūrė jubiliejiniame grožio ir mados prekės ženklų pristatyme

Grožio ir mados viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lithuania“ kalėdiniame įkarštyje pakvietė pramogų pasaulio atstoves ir tinklaraštininkes į jau dešimtąjį sezono naujienų pristatymą –„Polhem Press Day“.

Renginio viešnios turėjo išskirtinę galimybę pirmos iš arti susipažinti su tiek gerai žinomų, tiek dar neatrastų prekės ženklų inovacijomis.

Šventiška nuotaika mėgavosi ir naujienomis domėjosi verslininkės Inga Žuolytė, Indrė Trusovė bei Dovilė Urbanaitė, vizažo meistrės Emilija Kastečkaitė, Justina Gafaro ir Oksana Pikul, stilistės Irina Sinė, Santa Mišenytė ir Viltė Kinderevičiūtė, mados bei laisvalaikio tinklaraštininkės Gabrielė Gzimailaitė, Ieva Swan, Anžela Adamovič – Gečienė ir daug kitų.

Santa Mišenytė ir Gintarė Pietutytė
Santa Mišenytė ir Gintarė Pietutytė
Irmantas Gėlūnas

„Press Day“ yra unikalus, du kartus per metus organizuojamas renginys, kuriame suburiame grožio ir mados prekės ženklus, tam, kad skirtingų sričių nuomonės formuotojams bei žiniasklaidai pristatytų savo produkcijos išskirtinumus. Nuomonės formuotojai, savo ruožtu, dalinasi atrastais favoritais su savo sekėjais bei skaitytojais. Tikslinei auditorijai tinkamai pristatytas prekės ženklas ar naujiena gali sulaukti tiek matomumo, kiek sulauktų per mėnesį, o gal net sezoną – priklauso nuo įsitvirtinimo rinkoje“ – apie renginio koncepciją pasakojo agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė.

„Polhem PR Lithuania“ agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė
„Polhem PR Lithuania“ agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė
Irmantas Gėlūnas

Dalindamasi patirtimi sukaupta apie prekės ženklų komunikaciją U. Petrauskaitė neslėpė, jog žmonių pirkimo įpročiai smarkiai pasikeitė. ,,Potencialus produkto pirkėjas dabar yra linkęs ilgiau stebėti jo reklamas socialinėje erdvėje ir žiniasklaidoje prieš nusprendžiant pirkti. Pirkėjas tapo selektyvesnis – dar prieš metus galėjome sakyti, jog vartotojas yra linkęs nusipirkti norimą produktą, pamatęs jį skirtinguose kanaluose: nuomonės formuotojo paskyroje, ads reklamoje, naujienų portale. Šiandien norint savo produktą parduoti, reikia potencialiam pirkėjui jį skirtinguose kanaluose parodyti daug daugiau kartų. Nuomonės formuotojų marketingas tapo itin efektyvus to įrankis“ – pasakojo komunikacijos specialistė.

Renginio akimirkos
Renginio akimirkos
Irmantas Gėlūnas

Kalbėdama apie kalėdinių dovanų tendencijas, U. Petrauskaitė įvardino populiariausią kategoriją – grožį ir jaunystę puoselėjančias ir akiai mielas dovanos: ,,Ieškodami grožio produktų bei dovanų idėjų, pirkėjai atsižvelgia ne tik į jų kokybę, sudėtį ir paskirtį, bet ir pateikimą – kad tai taptų dovana ne tik sveikatai ir grožiui, bet ir akims.“

Renginio akimirkos
Renginio akimirkos
Irmantas Gėlūnas

Renginyje buvo pristatyta šventinė „Reserved“ kolekcija, plaukų priežiūros inovacijos iš „Eleven Australia“ bei ,,Batiste“, naujienos plaukų augimo skatinimui sukurtos ,,Hair Care Panda“, itin kokybiškos veido odos puoselėjimo priemonės iš ,,Kiehl‘s“, ,,Martiderm“, ,,Peel2Glow“, bei ,,Biocell“naujiena – veido kaukės su retinoliu, ,,Oilesen“ vitaminas D bei ,,Imunital“ vitaminas C, ,,Mandarina Duck“ kelioniniai lagaminai, ,,Glasses on“ akiniai, bei ,,Mionetto“ nealkoholis putojantis vynas.

Mano išsaugoti straipsniai