CREATIVE SHOWROOM / dizaino erdvė – jau šešerius metus kviečia į išskirtinius renginius, kurių tikslas – pristatyti unikalius, profesionalius bei talentingus kūrėjus. Renginiuose suburiami rūbų, interjero, juvelyrikos, avalynės, aksesuarų kūrėjai, menininkai, nišinių kvapų atstovai.
Šioje dizaino erdvėje bus galima apsilankyti dviejų dienų „pop up“, vyksiančiame gegužės 3 ir 4 dienomis Lietuvos Dailininkų Sąjungos projektų erdvėje ART KIOSK’as. Čia lauks 13 išskirtinių dizaino kūrėjų.
Dizainerės Lilijos Larionovos netikėtumai ir minimalizmas
Renginio organizatorė, dizainerė Lilija Larionova, kvies pasimatuoti ir įsigyti naująją „prêt-à-porter“ drabužių kapsulę. Pagrindiniai naujos kolekcijos akcentai: minimalizmas, švarios linijos, eklektika ir eksperimentiniai sprendimai.
Dizainerė dievina nesuvaidintas akimirkas, nes tik tokie momentai tampa tikra istorija. Tai atsispindi ir jos kūryboje. Lilijos tikslas buvo rasti naujų konstrukcijų, spalvinių derinių ir naujų stilistinių sprendimų. L. Larionova mėgsta eklektiką, tvarką keistuose dalykuose, iš pirmo žvilgsnio nesuderinamų objektų dermę – tik taip galima ką nors atrasti ir jausti pulsą. Pristatomos kolekcijos drabužiai pasiūti iš natūralių audinių: šilko, vilnos, lino, medvilnės.

Individualus dizainas ir vaisių įkvėpti papuošalai
Agnes Krasauskas aksesuarų ir avalynės dizainas byloja apie originalumą ir kokybę. Pavasario staigmena – nauja Agnes Krasauskas avalynės kolekcija. Ryškiaspalvės balerinos, mulės ir klasikiniai bateliai su staigmenomis, o kiekviena pora – vienintelė! Jei nerasi sau tinkamo dydžio ar išsvajoto modelio poros, galėsi užsisakyti individualiai.

Renginyje bus galimybė gyvai išvysti žinomos lietuvių juvelyrės Sonatos Bylaitės kūrybą. Be jau klasika tapusių ir klientų pamėgtų Sonatos mini kolekcijų, bus pristatyta ir visiškai nauja „Pomegranate“ kolekcija. Granato vaisius – nuosaikus savo forma, ryškus šilta spalva, o prisimenant ryškų ir sodrų skonį, užlieja malonumo banga. Visas šis estetinis ir emocinis įkvėpimas nugula stilizuotose Sonatos papuošaluose.

Lietuviškos mados laimikiai
„Big Hug“ odos aksesuarų kūrėja Sigita Stagienė sako, kad jos prekės ženklas gimė iš noro kurti patogius, lengvai pritaikomus bei savitą estetiką turinčius daiktus. Ramios spalvos, patogios formos, kokybiška oda – viskas kuriama tam, kad rankinė būtų patogi, lengvai derinama ir dėvima kuo ilgiau. Sigitai labai svarbi ir tvarumo tema – kokybiški, rankų darbo kūriniai byloja apie pagarbą sau ir gamtai.

„Linen Sisters“ – tai laisvalaikio ir kelionių įkvėptas lino drabužių ir aksesuarų prekės ženklas moterims. Visoms, kurios pamilo ir dievina liną ir jo nenuginčijanus pranašumus. Šio ženklo kuriami modeliai yra elegantiški, patogūs ir pritaikyti dėvėti kasdien.

„Doke“ – lietuviškos mados atstovai, kuriantys toms, kurios neturi amžiaus cenzo. Jie siekia, kad kiekviena klientė ar gerbėja jaustųsi stilinga, jaunatviška ir graži. Kūrėjus įkvepia meilė madai, klasikos ir naujovių balansas. Renginyje bus pristatoma naujausia pavasario-vasaros kolekcija.

Išskirtinės puošmenos: nuo papuošalų-amuletų iki koketiškų kojinaičių
Juvelyrė Solveiga Vasiliauskaitė pristatys savo ženklus „11:11“ bei „Cockoo“. Kiekvienas žiedas ar kaklo aksesuaras – tarsi specialiai tau sukurtas amuletas. Menininkė išsiskiria savo ekscentriška nuojauta ir drąsa. Įkvėpimo ieško, žengdama į tikras ir metaforines džiungles.
Jau kelis sezonus „pop-up“ renginyje pristatoma rankų darbo margų kojinaičių kolekcija, sukurta „Reve Rose“. Šios žaismingos kojinaitės puikiai dera su bateliais, sportbačiais ar aukštakulniais. Tai tikra stiliaus bomba jau kelis sezonus.
Renginio kūrėjų debiutai: makrame pynimai ir deivių įkvėpta juvelyrika
Pirmą kartą Vilniuje pristatomas „Donmacrame“ prekės ženklas. Tai rankomis, makrame technika pinti rūbai ir stiliaus elementai toms, kurios mėgsta puoštis vienetiniais rankų darbų gaminiais. Kiekvienas mazgas pintas su meile ir atidumu. Tai kūrybiškos energijos, spalvų, faktūrų ir siluetų įvairovė.
Naujas vardas CREATIVE SHOWROOM – „Dea Jewelry“, įkurtas juvelyrės Anos Lazauskienės. Dea, išvertus iš lotynų kalbos, yra deivė. Ana mano, jog būtent deive turėtų jaustis kiekviena moteris – švelni, susiliejusi su gamta. Juvelyrės kūryboje dominuoja gamtos motyvai, ji mėgsta derinti išskirtines formas, faktūras, naudoja kokybiškus natūralius akmenis, dažniausiai kuria iš aukso ir sidabro.

Dailiam namų interjerui – keramikos atradimai
Renginyje dalyvaus ir „Ernesta.ceramics“ ženklo kūrėja Ernesta. Ji kuria intuicijos ir širdies vedama. Tiek gyvenime, tiek kūryboje dizainerei svarbus tikrumas, atvirumas ir harmonija. Taip gimsta ir jos kūriniai – kartais chaotiški, o kartais kupini preciziškos harmonijos.

„Don Don Ceramics“ kūrėją Donatą Grižienę visuomet žavėjo netobulai idealios, gamtoje regimos formos bei senosios mozaikos kūriniai. Jos keramika – tai maži ir didesni molio ir porceliano indeliai, kuriuose jaukiai galės įsikurti tavo papuošalai ar saldumynai.
Gurmaniški kvapų karalystės aromatai
Išskirtinis „pop-up“ renginio akcentas – nišinių kvapų kūrėjai. Čia bus pristatyta nišinė „LIUR.parfum“ kvapų kolekcija. Renginio svečiai galės išbandyti parfumerines naujienas tiesiai iš kūrėjų Povilo ir Viktorijos rankų. Tai modernios parfumerijos kūrėjai. Po daug metų, praleistų Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje, jie sugrįžo į Lietuvą ir įkūrė savo laboratoriją. Tiek kūrybinis, tiek gamybinis procesas atliekami rankomis. „LIUR.parfum“ įkūrėja Viktorija – ir diplomuota psichologė, tad jos kvapų kūrimo kalba perteikia emocijas ir nuotaikas.
