PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS
loewe rankinė
Robert Way / Shutterstock.com

Paaiškėjo geidžiamiausi 2025 m. pirmojo ketvirčio mados ženklai, tarp jų „COS“, „Loewe“ ir „Miu Miu“

Kasmet kiekvieną ketvirtį mados prekių paieškos platforma „Lyst“ pristato „Lyst Index“ – TOP 20 populiariausių prekės ženklų sąrašą. Įvertinus tris pirmuosius 2025 m. mėnesius, geidžiamiausių mados namų gretose atsidūrė „Loewe“, „Miu Miu“, „Saint Laurent“, „Coach“ ir „Prada“.

„Lyst Index“ reitingas sudaromas remiantis vartotojų paieškomis, pardavimų rodiklias, produktų peržiūromis, socialinių tinklų įsitraukimu bei prekės ženklų paminėjimais žiniasklaidoje.

1-oji vieta: mados namai „Loewe“

Pirmoje „Lyst Index“ reitingo vietoje šių metų pirmąjį ketvirtį atsidūrė ispanų mados namai „Loewe“. Lyginant su praėjusiais metais, jų populiarumas pakilo trimis pozicijomis.

Šių metų kovo pabaigoje pranešta, kad „Loewe“ palieka kūrybos vadovas Johnatanas Andersonas. Būtent jis šį ženklą pavertė pastarojo meto mados žvaigžde, pristatydamas inovatyvias kolekcijas ir netikėtus dizainus. Už kūrybinio „Loewe“ vairo stos dizaineriai Jackas McColloughas ir Lazaro Hernandezas. 2002 m. jiedu įkūrė Niujorko mados ženklą „Proenza Schouler“, taip pat sulaukusį sėkmės. Visgi duetas nusprendė jį palikti ir šįmet jungtis prie „Loewe“ komandos. Kurdami „Proenza Schouler“, Jackas McColloughas ir Lazaro Hernandezas yra penkis kartus laimėję Amerikos mados dizainerių tarybos (CFDA) apdovanojimus ir pripažinti Metų dizaineriais bei Metų geriausiais aksesuarų dizaineriais.

View this post on Instagram

A post shared by LOEWE (@loewe)

2-a vieta: „Miu Miu“ hitai – rankinės ir sportinė avalynė

Kiek žemiau už „Loewe“ – antroje populiariausių ženklų vietoje – atsidūrė italų mados namai „Miu Miu“, praėjusiais metais buvę pirmoje pozicijoje. „Miu Miu“ populiarumas sparčiai išaugo pristačius kolekcijas, kuriose daug dėmesio skirta sportinio stiliaus interpretacijoms. Tarp madisčių akimirksniu išpopuliarėjo „Miu Miu“ kuriamos rankinės, sportinė avalynė, denio stiliaus bateliai, polo marškinėliai bei kelnaičių tipo mikro ilgio šortai.

3-ia vieta: garsenybės geidžia „Saint Laurent“ aukštakulnių

Trečioje „Lyst Index“ reitingo vietoje – prancūzų mados namai „Saint Laurent“, smuktelėję viena pozicija žemyn, lyginant su praėjusių metų paskutiniuoju ketvričiu. Šių mados namų pastarojo meto kolekcijos sulaukė ypatingo garsenybių dėmesio, naujausios 2025-2026 m. rudens-žiemos kolekcijos pristatyme dalyvavo Rosie Huntington-Whiteley, Elsa Hosk, Jasmine Tookes, Charli XCX, Zoe Kravitz, Zoe Saldana, Hailey Bieber ir daugybė kitų žvaigždžių.

2025 m. pavasarį itin paklausūs „Saint Laurent“ įsispiriami aukštakulniai bateliai metalo priekiais, plačios metalinės apyrankės, „oversized“ silueto klasikiniai kelnių kostiumai ir odinės striukės platinta pečių linija.

4-a vieta: rankinių meistrai „Coach“ kopia aukštyn

Šįmet viena pozicija pakilo ir ketvirtoje vietoje yra mados namai „Coach“. Jie garsėja paklausiomis rankinėmis, o pastaruoju metu mados bendruomenę pavergė ir žaismingais raktų pakabukais.

Praėjusių metų paskutinį ketvirtį „Lyst Index“ reitinge „Coach“ užėmė 5-ąją vietą, tą kartą savo poziciją pagerindami net 10 pakopų. „Coach“ populiarumą lėmė sėkmingai įgyvendinta strategija užmegzti unikalų ryšį su Z kartos klientais. 

View this post on Instagram

A post shared by Syifa Hadju (@syifahadju)

5-a vieta: nauji „Prada“ planai

2025 m. italų mados pažiba „Prada“ smuktelėjo dviem pozicijomis žemyn, tačiau užtikrintai laikosi tarp TOP 5 populiariausių mados namų. Šiuo metu jie daug dėmesio skiria Azijos rinkai, „Prada“ ambasadoriais tapusi populiari Pietų Korėjos vaikinų grupė ENHYPEN, balandžio mėnesį prie ambasadorių komandos prisijungė ir K-pop grupės narė – dainininkė Gawon.

Šį pavasarį pranešta, kad prabangos prekių grupė „Prada Group“, kuriai priklauso ne tik „Prada“, bet ir ženklai „Miu Miu“, „Curch’s“, „Car Shoe“ bei „Marchesi 1824“, už 1,38 mlrd. JAV dolerių įsigis italų mados namus „Versace“.

6-a vieta:  „COS“ paklausa išaugo 44 proc.

Šįmet pirmą kartą į karščiausių prekės ženklų dešimtuką pateko masinės mados ženklas „COS“, šoktelėjęs net 11 pozicijų aukštyn ir atsidūręs šeštoje „Lyst Index“ sąrašo vietoje.

„COS“ paklausa pastaruoju metu išaugo net 44 proc. Šio mados ženklo sėkmę lėmė nauji madisčių dėmesio sulaukę produktai, debiutinė parfumerijos kolekcija „COS Perfumery“ bei linijos „COS Remade“ pristatymas – riboto leidimo džinsinių rūbų kapsulinė kolekcija, pagaminta iš 20 proc. dėvėtų „COS“ drabužių. Žaibiškai išpopuliarėjo „statinės“ silueto kelnių modelis, patekęs į populiariausių 2025 m. pirmojo ketvirčio prekių sąrašą (užėmė 6-ą vietą). Be to, balandį „COS“ surengė ant podiumo demonstruotą mados šou, kuris nė kiek nenusileido garsiems mados namams.

7-10 vietos: netikėtas „Chloe“ šoktelėjimas aukštyn

Septintoje „Lyst Index“ populiariausių ženklų sąrašo vietoje – italų mados namai „Bottega Veneta“. Praėjusių metų pabaigoje pranešta, kad jų kūrybos vadovas Matthieu Blazy traukiasi, o nauja dizainere tampa Louise Trotter, anksčiau dirbusi „Carven“. M. Blazy pavyko gauti geidžiamiausią darbą mados pasaulyje – jis kurs legendinių prancūzų mados namų „Chanel“ kolekcijas.

View this post on Instagram

A post shared by New Bottega Veneta (@newbottega)

8-oji vieta atiteko seserų Olsen prekės ženklui „The Row“. Neįtikėtinos sėkmės sulaukė jų rankinės modelis „Margaux“, o dar labiau juo imta domėtis pasklidus gandams, kad rankinės gamyba nutraukiama. „The Row“ žinomi minimalistine kasdiene elegancija ir itin aukštomis rūbų bei aksesuarų kainomis. Jų paprasto dizaino rankinės gali kainuoti 7 tūkst. eurų, minimalistiniai šlepečių tipo sandalai – per tūkstantį, o paltai – 9 tūkst. Prieš kurį laiką pasirodė įsispiriamų paplūdimio šlepečių modelis „The Dune“, kainuojantis 780 eurų. Nepaisant neįtikėtinos kainos už paprastus guminius sandalus, jie sulaukė milžiniško dėmesio ir tapo geidžiamu pirkiniu.

9-oje vietoje – net 10 pozicijų pakilę mados namai „Chloe“. Šįmet akimirksniu išpopuliarėjo „Chloe“ siūlomas bohemiškas stilius: nuo raukiniais dekoruotų plazdančių suknelių ir palaidinių, papuošalų sluoksniavimo iki odinių drabužių. Dėmesys išaugo dar labiau, kai mados namai paskelbė atgaivinantys rankinės modelį „Paddington“. Pirmą kartą jis pristatytas „Chloe“ 2005 m. pavasario ir vasaros kolekcijoje, rankinės autorė – buvusi šių mados namų dizainerė Phoebe Philo. 2025 m. „Paddington“ švenčia 20-ies metų sukaktį. Atnaujinti „Paddington” rankinių modeliai pasirodė „Chloe“ 2025-2026 m. rudens-žiemos kolekcijoje.

TOP 10-uką užbaigia mados namai „Alaia“, lyginant su 2024 m. paskutiniuoju ketvirčiu, praradę tris pozicijas. Karčiausiais pirkiniais tapo jų pailgos formos rankinė „Le Teckel“, įsispiriami aukštakulniai riestu kulnu „Curve Mules“ ir išskirtinio silueto „spiralinė“ suknelė. Paryžiuje „Alaia“ atidarė naują pagrindinę savo parduotuvę  prestižinėje Faubourg Saint-Honoré gatvėje.

bateliai
Kitas
Mano išsaugoti straipsniai