1947 metais Švedijoje atidaryta H & M – Hennes & Mauritz AB (H&M) parduotuvė tuo metu pardavinėjusi tik drabužius moterims, dabar yra antroji pagal dydį pasaulyje mažmeninės prekybos kompanija, siūlanti drabužius visai šeimai bei interjero detales.
Kas padėjo “H&M” įgyti pasaulinio lygio mados ženklo vardą? Ir kodėl viso pasaulio fashionistos plūsta į jų parduotuves?
PRABANGŪS VARDAI NEDRASKO KIŠENĖS
Didysis pakilimas parduotuvės istorijoje prasidėjo jau 2004 metais, tada buvo išleista drabužių kolekcija bendradarbiaujant su garsiu dizaineriu Karl Lagerfeld. Vėliau sekė bendradarbiavimas su tokiais mados namais kaip Stella McCartney, Viktor & Rolf, Madonna, Roberto Cavalli, Lanvin, Versace, Jimmy Choo ir daugeliu kitų gerai žinomų vardų.
Kiekvienais metais yra išleidžiamos viena ar dvi skirtingų mados namų kolekcijos. Mados gerbėjai skaičiuoja dienas iki naujų kolekcijų pasirodymo parduotuvėse. Tai yra mada, kuri gali būti prieinama ne tik pasiturinčioms ponioms, bet ir stilingam jaunimui
ŽVAIGŽDIŠKOS REKLAMOS
Ne paslaptis, jog ne viena įžymybė praėjo raudonu kilimu pasipuošusi “H&M” drabužiais, o reklaminėse kampanijose sudalyvavo tokios garsenybės kaip David Beckham, Lana Del Ray ar Beyonce. Tokiu pavyzdžiu kompanija įrodo, kad žengia koja kojon su pasaulio įžymybėmis ir puikiai supranta, dėl kurio veido pirkėjai eina iš proto. Kuri gi nenorėtų Beyonce maudymosi kostiumėlio arba Lanos Del Rey megztinio?!
NEUŽMIRŠO APVALUČIŲ
Šios vasaros H&M veidas Beyonce pasirinkta ne tik dėl jos neįtikėtino populiarumo, bet ir dėl moteriškų formų. Generalinis “H&M” direktorius Karl-Johan Persson interviu specialiai “Panelės” žurnalui teigė: “Mūsų reklamose kai kurie modeliai buvo per liesi. Turiu sąžiningai pasakyti, kad tai nebuvo OK. Todėl paskutinėse mūsų kampanijose atsirado didesnio dydžio modelis Jennie Runkl ir Beyonce, kurios klubai šiek tiek apvalesni.”
Būtent dėl didesnio dydžio maudymosi kostiumėlių linijos (apie kurią rašėme [-[1]-] ) kompanija sulaukė įvairiausių komentarų. Tačiau didesnių dydžių merginos džiaugėsi, kad pagaliau ir jos gali puoštis madingais kostiumėliais, o ne vien nuobodžiais didesnių dydžių vyresnėms moterims sukurtais gaminiais.
Lietuvoje „H&M“ parduotuvė atsidaro jau kitą mėnesį! Galbūt nebereikės džiaugtis iš užsienio parsivežamais draugių „lobiais“ ar suktis vien tik padėvėtų rūbų parduotuvėse, teisinantis, kad tik čia galima rasti kažką originalaus.