Karolina Jakulienė – jauna moteris, dėl savo talento bei išskirtinių kūrybinių sprendimų sulaukianti vis daugiau ir virtualių, ir realių aplodismentų.
Įkvėpimo kiekvienoje gyvenimo akimirkoje ieškanti rankinių ir drabužių ženklo „Mocca“ kūrėja pagaliau įgyvendino vieną karščiausių karjeros svajonių – Panevėžyje atidarė autorinių darbų studiją.
Su ypatingu įvykiu K. Jakulienę ir ją visada palaikantį vyrą sveikino artimieji, bičiuliai, klientai, tarp kurių buvo galima išvysti ne vieną atpažįstamą veidą.
Klausia, kur pirko
Kulinarė, knygų autorė, televizijos laidų vedėja Ilona Juciūtė šypsosi prisipažindama, jog ji, kaip ir kiekviena moteris, turi silpnybių. Pašnekovės aistra – rankinės, batai, kvepalai, drabužiai ir papuošalai.
„Prieš daugiau nei 20 metų mano garderobe vyravo suknelės. Dažniausiai – juodos arba gėlėtos. Tik vėliau, įsivėlusi į nuolatinę kūno svorio kontrolės rutiną, ėmiau vengti siluetą išryškinančių drabužių“, – atvirauja I. Juciūtė.
Ieškodama patogios, stilingos, kokybiškos ir išskirtinės aprangos ji susipažino su Karolina.
„Tai, ką ji kuria, man yra gero skonio ir aistros derinys. Jaučiuosi ypatinga, seksuali, elegantiška. Karolina turi ir dar vieną gerą darbo braižą – pas ją galiu rasti tarpusavyje derančius drabužius, rankines, kitus aksesuarus“, – pastebi I. Juciūtė.
Žinoma moteris pasakojo nemėgstanti vaikščioti po parduotuves ir aprangos neperkanti internetu.
„Tai kaip išsirenku, kas man patinka? Tiesiog pastebiu gražiai apsirengusią moterį ir prieinu paklausti, kur ji įsigijo drabužius. Tada ten galiu kreiptis ir aš. Man gatvė – tarsi mados podiumas, kur galiu įsitikinti, ką mielai vilkėčiau, o su kuo man būtų ne pakeliui“, – sako I.Juciūtė.
Ji įsitikino, jog bendram įvaizdžiui sukurti reikia pasitelkti įvairias smulkias detales.
„Kol kas šioje srityje esu pradedanti mokinė, bet, neabejoju, aksesuarų pasaulį tikrai perprasiu“, – kalba žinoma moteris.
Stilius svarbus ir vyrams
Plaukų stilisto Karolio Murausko ir dainininko Dovi Mi namuose yra ne vienas stilingas aksesuaras.
„Kiek turiu kuprinių ir net delninių, nė nebežinau. Daug jų esu gavęs dovanų iš draugų ar dizainerių – žmonės žino, kad mėgstu puoštis“, – sako K. Murauskas.
Jis sakė besistengiantis nepraleisti mados renginių, nepaisant to, kokiame mieste jie vyksta.
„Tai lyg mano pomėgis – noriu jausti, kuo gyvena ne tik mano kartos, bet ir jauni kūrėjai. Vertinu kokybiškus daiktus, bet nevengiu ir eksperimentuoti“, – patikina plaukų stilistas.
Jis atviras – drąsa rengtis stilingai atsirado dažnai bendraujant su talentingais žmonėmis, išmokus derinti skirtingas detales.
„Turbūt ne vienas esame išgyvenę tą jausmą, kai, pažiūrėjęs senesnes nuotraukas, supranti, jog yra truputį gėdą dėl to, kiek tuo metu visko nežinojai“, – kalba K. Murauskas.
Į jo saloną kasdien ateina vyrai, kuriems noras būti stilingiems yra nesvetimas.
„Drabužiai, kvepalai, rankinės – vis dažniau dizaineriai propaguoja „unisex“ kultūrą, kuomet kuriant nebėra akcentuojama lytis. O tai visuomenę išlaisvina“, – pastebi pašnekovas.
Pristatė naują kolekciją
Į „Mocca“ studijos atidarymą svečius pakvietusi K. Jakulienė papasakojo nuo mažens domėjusis mada.
„Kodėl kūryba? Didžiausia laimė yra kai žmogus atranda savo kelią. Tai yra labai svarbu, jei nori viską daryti iš visos širdies! Šiai dienai galiu pasakyti – man labai pasisekė: kūryba yra didžiausias išsilaisvinimas, ir galimybė viduje pajausti šiurpuliukus, nes kiekvienas pavykęs gaminys sukelia labai daug teigiamos emocijos. Nesakau, kad visada viskas tobula ir nebūna tamsių dienų. Patikėkite manimi – būna visko: ir ašarų, ir nusivylimo, ir skaudžių patirčių, kurios moko nepasiduodi, priimti išbandymus ar pamokas. Be šių etapų tiesiog nebūtų tolimesnių žingsnių, nebūtų paskatos ir noro tobulėti. Kolekcionuokime akimirkas ir momentus!“, – įkvėpimu dalinosi talentinga moteris.
Mada jai yra mokėjimas save pateikti, nes rūbai, pasirinktos spalvos, sukurtos detalės labai daug ką gali pasakyti apie patį žmogų, jo charakterį ar savybes.
„Nesakau, kad turime sekti naujausias tendencijas ir kaskart keisti drabužius. Tikrai ne! Turime išmokti suprasti, kas mums tinka, kas mes tokie esame ir kaip tą vieną ar kitą tendenciją galime perleisti per save, per savo vidų. Niekada neskatinu būti tokioms, kaip visos. Visada linkiu, kad kiekviena pajustu save, nes tik tada ir drabužiai suranda savo vietas ir pradeda puošti patį žmogų!“, – įsitikinusi K. Jakulienė.
Apie savarankišką moterį
Anot jos, „Mocca“ prekės ženklas yra apie savarankišką, stilingą miesto moterį.
„Mano užduotis arba teisingiau – noras yra išmokyti moteris perprasti save, nebijoti eksperimentuoti, nes tik tada geriausiai galime suprasti, kas mums patinka, kokie drabužiai yra būtent apie mane: ne apie draugę, sesę ar kaimynę, o apie MANE. Aš savo klientams stengiuosi pateikti ne tik išskirtinius modelius, bet ir aukščiausią kokybę, man tai labai svarbu!“, – sako K. Jakulienė.
Įkvėpimas jai pirmiausia yra poilsis ir pasibuvimas su savimi – tai tas pats, kaip alsuoti grynu oru. Vienatvėje ar atostogaujant jai kur kas lengviau išgirsti save, susidėlioti mintis, naujus etapus ar darbus.
„Mocca“ studijos šeimininkei jaukumas yra vienas svarbiausių momentų, nuo kurio prasideda kiti dalykai: harmonija, ramybė, galimybė išgirsti save ir pasinerti į kūrybos procesą. Jai tai – ir klientų lūkesčius išpildanti veikla.
Pirmoji rankinė – sau
K. Jakulienė, nuo tada, kai sukūrė pirmąją rankinę sau ir ji sulaukė viešo, itin palankaus įvertinimo, nėra įsigijusi kitų dizainerių darbų.
„Mano spintoje yra nemažai rankinių, ir, nors stengiuosi išlaikyti saiką, turiu galimybę turėti daugiau rankinių, todėl ja ir pasinaudoju (šypsosi). Jas derinu prie skirtingų aprangos stilių. Kiekviena iš jų man brangi, tačiau viena mėgstamiausių – „Love“ rankinė. Jos pavadinimas atspindi, kad ji sukurta su ypatinga meile, pagaminta iš švelnios medžiagos, spinduliuojančios moteriškumu ir romantika. Ji yra kasdieninė mano palydovė“, – sako moteris.
Kita mėgstama rankinė yra „Liner“ – natūralios odos, šiuolaikiško dizaino modelis. Ji puikiai tinka tiek vakariniam, tiek kasdieniam stiliui.
„Atidarymo renginio metu labai norėjau pateikti rudeninę kolekciją, kad mūsų klientai, kurie labiausiai myli šį ženklą, ir visos garsios moterys, kurias mes rengiame, pačios pirmos turėtų galimybę pamatyti tai, kas mus šildys šį rudenį“, – sako pašnekovė.