„Yves Saint Laurent“ kosmetika išsiskiria prabanga, inovatyviomis formulėmis ir žvilgsnius traukiančiu dizainu, perteikiančiu šių prancūziškų mados namų eleganciją.
kosmetika
atsitiktinis
Jei šiuo metu išgyveni santykių dramą ar vis abejoji, kiek ilgai truks jūsų ryšys, sek savo sapnus - patikėk, jie gali tau daug ką paaiškinti. Štai dešimt dažniausių ir geriausiai atsimenamų sapnų, kurie sufleruoja, kokie pokyčiai tavęs lauks meilės sferoje:...
Užaugus naujai kartai, kuri rinkai diktuoja savo gyvenimo filosofiją ir žaidimo taisykles, ne tik paklausa, bet ir pasiūla tvariai madai...
Šiais laikais, kai kosmetikos parduotuvėse netrūksta įvairiausių priemonių plaukams, vis daugiau žmonių atsigręžia į natūralias, laiko patikrintas priemones.
Ar esate ką nors girdėjusios apie rožių vandenį? Tai hidrolatas, išgaunamas tiesiai iš rožių žiedlapių, plačiai naudojamas kosmetikos gamyboje bei apskritai grožio puoselėjimui. Rožių vanduo pasižymi antibakterinėmis, antiseptinėmis, raminamosiomis ir gydomosiomis savybėmis....
Lietuvoje kuriamas kosmetikos prekės ženklas „CLM" jau trečius metus iš eilės nedalyvauja „Black Friday" nuolaidų maratone.
Venų varikozė – tai ne tik kosmetinė problema, bet ir sveikatos iššūkis, kuris gali sukelti diskomfortą, skausmą ir rimtesnius kraujotakos sutrikimus. Laimei, yra daug natūralių būdų, kurie gali padėti sumažinti varikozinių venų požymius, pagerinti kraujotaką ir sustiprinti venų sieneles.
„Armani“ grožio advento kalendorius – prabangus kosmetikos dovanų rinkinys, kuriame slepiasi 24 šventinės staigmenos. Jame slepiasi ne tik grožio miniatiūros, bet ir viso dydžio produktai: nuo lūpų dažų, blizgių, skaistalų iki akių šešėlių.
Kaip roges žiemai, taip ir odą vasarai reikia pradėti ruošti iš anksto. Kai vasara jau visai čia pat ir saulė maloniai kutena veidą, stiprinkime odos apsaugines savybes, kad ramia sąžine galėtume mėgautis saulės voniomis. „Kvapų namų” natūralios kosmetikos ekspertė Rūta Daunoravičienė atskleis, kaip paruošti odą tobulam įdegiui....
Šiuolaikinės technologijos smarkiai keičia įvairias pramonės šakas, ir grožio industrija – ne išimtis. Dirbtinis intelektas (DI) tapo itin svarbiu įrankiu, kuris padeda kosmetikos gamintojams tobulinti savo produktus, geriau suprasti vartotojų poreikius ir kurti individualizuotus sprendimus.
Prancūzų mados namai „Louis Vuitton“ praplėtė savo prabangos prekių pasiūlą, pristatę pirmąją dekoratyvinės kosmetikos liniją. Jau pasirodė pirmieji šios linijos produktai, kainuojantys nuo 160 JAV dolerių, tad šiuo metu „Louis Vuitton“ makiažo priemonės yra vienos prabangiausių.
Yra įžymybių, kurios gatvėje be makiažo nepasirodys. Ar kada esate matę Arianą Grandę, žingsniuojančia gatve be lašelio kosmetikos? Turbūt tik sapnuose. Štai kitos jaunosios įžymybės ne tik nesibodi pasirodyti be makiažo, bet ir gana dažnai paparacių yra užfiksuojamos gatvėje atrodydamos visiškai natūraliai....















