JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Neeilinė meilė: marijampoliečiai baikeriai santykius išbando kelyje(INTERVIU)

Artėjant Šv. Valentino dienai parduotuvės skęsta širdelių jūrose, instagramuose pasipila bučinių ir gėlių nuotraukos, o įsimylėjėliai šią dieną ypač lepina vienas kitą. Tačiau inžinerinį dizainą studijuojanti Vaiva Pucėtaitė ir jos draugas, dabar vairavimo instruktoriumi dirbantis Paulius Šverčiauskas vasario 14-osios ypatingai nešvenčia. Jiems šv.Valentino diena nesibaigia jau trečius metus iš eilės ir begalinės meilės užtenka ne tik vienas kitam, bet ir motociklams bei jų šuniui Pankui.

Ar jau turi panele.lt programėlę savo išmaniajame telefone? Parsisiųsk ją ir gauk visas naujienas pirmoji!
„iOS“ versija
„Android“ versija

NORĖTUM TAPTI PANELĖS HEROJE? SIŲSK TRUMPĄ LAIŠKĄ APIE SAVE vytaute@panele.lt

Surado vienas kitą baikerių klube

Šiandien trečiakursė Kauno technologijos universiteto studentė Vaiva su dabartiniu savo draugu Pauliumi susipažino gimtojoje Marijampolėje, tačiau ši graži meilės istorija neprasidėjo kaip įprastai vaikinui pakvietus merginą kartu išgerti kavos. Pirmieji jų žvilgsniai susitiko dėka Marijampolės baikerių klubo „Siena“.

Vaiva: „Vienam baikerių klubo renginiui reikėjo grupės, kuri galėtų per šventę pagroti, o aš kaip tik tuo metu grojau bosine gitara merginų roko grupėje. Taip jau atsitiko, jog Pauliui buvo patikėtas reikalas suieškoti tinkamą variantą ir netyčia jis surado mus. Tai ir buvo pirmoji mūsų pažintis, po kurios aš su merginomis buvome pakviestos sudalyvauti baikerių klubo „Siena“ sezono atidaryme. Į akį vienas kitam kritome ne iš karto: laikui bėgant vis labiau bendravome ir pažinome vienas kitą. Taip po truputį išsirutuliojo mūsų meilė.

Teisėta galimybė vairuoti motociklą

Dar besimokydama mokykloje Vaiva žavėjosi motociklais ir su jais susijusia veikla. Kai paskutiniais metais jos bendraklasiai skubėjo išsilaikyti automobilio teises ir didžiuodavosi mašinos gale užklijuotu žaliu lapu, mergina iš Suvalkijos galvoje jau dėliojo planą, kaip gauti teisėtą galimybę pačiai sėstis už motociklo vairo: „Motociklai mane žavėjo jau seniai, o kai supratau, kad man pats laikas turėti savo motociklo teises, Paulius mane labai palaikė. Dabar esu baikerių klubo „Siena“ support‘as, o Paulius klube kaip narys jau nuo 2006 metų.“

Dviejų savaičių gimtadienis kelyje

Sėkmingai išsilaikiusi motociklo vairavimo egzaminą Vaiva jau galėjo užimti ne galinę, bet priekinę motociklo sėdynę bei ruoštis rimtesniems pasivažinėjimams savo plieniniu žirgu. Atėjusi vasara bei Pauliaus gimtadienis lėmė, jog aktyvų laisvalaikį ir iššūkius mėgstanti pora leistųsi į smagų nuotykį — dviejų savaičių kelionę po Europą motociklais.

Vaiva: „Šią vasarą Pauliaus gimtadienį šventėme dvi savaites, nes lygiai tiek laiko važiavome per Europą. Aplankėme Lenkiją, Slovakiją, Čekiją, Austriją, Vokietiją bei Olandiją. Miegojome palapinėse ir valgėmė ant laužo keptą maistą. Kelionėje pasitaikė visko: ir išgąsčio dėl vidury Europos sugedusio motociklo (juk reikėjo jį kažkaip atgaivinti ir judėti tolyn, o buvome tik dviese), ir nuostabos bei atimto žado dėl nuostabių vaizdų. Buvo ir taip, kad susižavėję gamta pamiršdavome pažiūrėti į navigaciją ir kelis kartus tiesiog pravažiuodavome ieškomą kempingą…

Mums pasitaikė labai daug lietingų dienų, kuomet nebelieka nei vieno sauso daikto ir juos išdžiovinti taip pat nėra galimybės, nes visą laiką paprasčiausiai lyja. Iš viso šios vasaros sezono metu nuvažiavome apie 14 tūkst. kilometrų.“

Ir džiaugsme, ir varge

Sakoma, kad norėdamas geriau pažinti savo mylimą žmogų reikia su juo apsigyventi arba išvykti į kelionę. Būtent tada atsiskleidžia visos asmens charakterio pusės. Vaivai ir Pauliui ši kelionė taip pat nebuvo išimtis. Nors kelyje jie patyrė nepaprastų įspūdžių, žinoma, išvyka nepraėjo ir be nemalonių išbandymų.

Vaiva: „Kelionėje buvo ir pykčio, ir džiaugsmo, ir ašarų, tačiau mane galbūt nustebino tai, kad niekada nebuvo prieita prie kraštutinumų — visi ginčai bei pykčiai greit išsispręsdavo. Be to, važiuojant motociklu ir taip nepavyksta bendrauti, todėl nulipus nuo jo norėdavosi pasišnekėti, o ne susipykus ir toliau tylėti.“

Paulius: „Manau, jog tokia kelionė yra labai geras išbandymas porai. Keliavimas motociklu dvi savaites be jokių patogumų — ne atostogos Kretoje prie vandenyno. Buvo visko: tiek piktumų, tiek nepakartojamų akimirkų, ko gero visi tie patys dalykai, kurie ir laukia visą ateinantį gyvenimą. O Vaiva mane tikrai nustebino: taip lėkė, taip lėkė, kad net sugebėjo nutraukti motociklo akseleratoriaus trosą. Tada likome Vokietijos glūdumoje su vienu veikiančiu ir vienu sugedusiu motociklu, bet viskas baigėsi gerai po trijų valandų remonto“.

Asmeninio archyvo nuotrauka

Atšilus orams lekia iš namų

Kai už lango pilna sniego, nosį riečia šaltukas, o gatvės dažnai tampa tikrų tikriausia čiuožykla, Vaiva ir Paulius trumpam užmiršta savo aistrą motociklams. „Šaltuoju sezonu mūsų diena atrodo kaip paprastų žmonių: iš ryto aš einu į paskaitas, Paulius į darbą. Susitinkame tik vakare. Tada pavakarieniaujame ir šiltai įsitaisę po antklode žiūrime filmus“, sako mergina. Tačiau mintyse jie su nekantrumu laukia šiltojo metų laiko, kai į dienos šviesą iš garažų vėl gali traukti savo motociklus ir laiką leisti aktyviai, nebedrybsant ant sofos.

Vaiva: „Šiltuoju sezonu tiesiog atgyjame: einame vakare pasivaikščioti, važinėjame dviračiais ir motociklais, vykstame į gamtą. Stengiamės aplankyti festivalius, mėgstamų grupių koncertus, įvairius baikeriškus renginius. Turime motociklą su lopšiu ir jau planuojame kelionę, tik šį sykį važiuosime aplink Baltijos jūrą. Mūsų šuo Pankas jau suaugo ir jam labai smagu važiuoti lopšyje, tad į kelionę galbūt pasiimsime ir jį.“

Meilę įrodinėja ne tik šv. Valentino dieną

Trečius metus kartu esanti pora vasario mėnesį švenčiamos tarptautinės įsimylėjėlių dienos per daug nesureikšmina. Jiems galioja nerašyta taisyklė, jog jie vienas kitą myli kasdien — ne tik per Valentino dieną. Ir nors praeitais metais vasario 14-ąją jie praleido meilės mieste Paryžiuje, Vaiva skuba patikslinti, jog ši kelionė irgi buvo ne Valentino, bet gimimo dienos proga. Porai į atmintį yra įstrigę ir kitų romantiškesnių dienų: „Man įsimintiniausia diena buvo, kaip pirmą kartą sėdę ant motociklo dviese nuvažiavome į nedidelį Lenkijos miestelį, apsuptą daugybės ežerų. Ta diena iš pirmo žvilgsnio niekuo neypatinga, bet abiems labai įstrigusi atmintyje. Galbūt dėl to, kad tai buvo pirma diena, kurią nuo ryto iki vakaro praleidome kartu.“

Asmeninio archyvo nuotrauka

Graži meilės istorija nugulė ir ant rankos

Kai ant linksmos merginos rankos pasimato nedidelė tatuiruotė su anglišku žodžiu „Crazy“ galvoje nejučia suskamba grupės „Aerosmith“ daina tokiu pat pavadinimu. Tačiau Vaivos teigimu, šis trumpas žodis reiškia šiek tiek daugiau nei tik mėgstamą dainą.

Vaiva: „Tatuiruotę pasidariau tuomet, kai mūsų draugystė dar tik skleidėsi. Ši daina mus iš dalies apibūdina, kaip mes vienas dėl kito esame pamišę. Pamenu, kai pasakiau Pauliui jos darysiuosi tokią tatuiruotę, jis manęs paklausė, o kas bus, jei mums nepavyks ir visi klausinės, ką reiškia šis žodis. Tada aš nedvejodama atsakiau, kad tokiu atveju sakysiu, jog tai buvo graži meilės istorija.“

Mergina savo draugu susižavėjo ne tik dėl bendrų pomėgių; ją žavi Pauliaus rūpestingumas, jaunatviškumas ir spontaniškumas, o Paulius apibūdindamas Vaivą nedaugžodžiauja ir nuoširdžiai nukerta: „Pasakysiu labai paprastai — aš netikiu, kad pasaulyje yra dar viena tokia panelė.“

Sekite Panele.lt naujienas „Facebook’e“!

Sužinokite portalo panele.lt naujienas pirmieji ir skaitykite žurnalą „Panelė“! Trims portalo skaitytojams, užpildžiusiems anketą, dovanosime 3 mėn. žurnalo „Panelė“ prenumeratą.