Trečiadienio vakarą sostinės nuomonės formuotojos priėmė išskirtinį kvietimą išlaisvinti savo prigimtį pasineriant į gongų garsų maudynes. Vandens elementais puoštame renginyje moterys išmėgino giluminio atsipalaidavimo sesiją mėgaujantis gongų melodijomis ir susipažino su sporto prekių ženklo 4F kolekcija „Išlaisvinti savo prigimtį“. Išraiškingų siluetų žemės ir vandens spalvų kolekcija švenčia tikrąją moters prigimtį ir stiprybę.
Tarp renginio viešnių buvo atlikėja Anžela Adamovič, stilistė Viktorija Šaulytė – Mockė, jaunosios kartos nuomonės formuotoja Lina Talžūnaitė ir daug kitų. Viešnios atviravo apie prekės ženklą, naujausią jų kolekciją ir pasirinktus drabužius.
Mados mylėtoja Viktorija Šaulytė – Mockė pasakojo, jog 4F ji jaučia stiprią simpatiją. ,,Tai prekės ženklas ne vien tik apie drabužius, bet ir apie žmogų, apie judėjimą, apie jo emocinę sveikatą, apie jo mintis ir gyvenimo būdą. 4F yra pasirinkimas gyventi taip, kaip nori“ – pasakojo nuomonės formuotoja.
Turinio kūrėja Lina Talžūnaitė laisvalaikio drabužių favoritais laiko dviejų dalių kostiumėlius: „Iš naujausios kolekcijos išsirinkau baltą laisvalaikio kostiumėlį, kurį sudaro laisvesni šortai ir viršutinė dalis – megztukas be gobtuvo. Manau tai bus nepakeičiama mano stiliaus detalė kuomet norėsiu jaustis patogiai ir nevaržyti judesių“.
Renginyje dalyvavusi atlikėja Anžela Adamovič neslepė, jog ją tiesiog užbūrė naujoji IŠLAISVINTI PRIGIMTĮ kolekcija. Ji pridūrė: ,, Mane sužavėjo produktų kokybė, patogumas, spalvos bei jų modeliai. Šie puikiai pabrėžia kūno linijas – iš naujo atradau savo gražų liemenį!“.
„Išlaisvinti savo prigimtį“ kolekcija sukurta bendradarbiaujant su daugkartine pasaulio ir Europos karate čempionatų medalininke Anna Lewandowska. Kolekcijos drabužiai dailiai atrodo ant įvairių kūno formų moterų ir nevaržo judesių. Jais vilkėdamos dailiosios lyties atstovės gali jaustis stilingai ir drąsiai. Didžioji dalis drabužių pagaminti iš perdirbto poliesterio arba organinės medvilnės, auginamos be pesticidų.
4F prekės ženklas siekia, jog kuo daugiau produktų būtų pagaminti iš aplinkai nekenksmingų medžiagų – vadovaudamiesi savo aplinkai draugiška strategija, iki 2025-ųjų metų savo kolekcijose ketina pristatyti bent 25 procentus gaminių su žemę tausojančiomis medžiagomis.