PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS

Išskirtiniai, bet Lietuvoje dar neatrasti: pažintis su ispanų parfumerija – flamenko ritmu

„Parfumerijos pasaulyje dažniausiai skamba prancūzų ir italų pavardės, tačiau ispanai yra tokie pat talentingi kvapų kūrėjai. Gaila, kad unikalūs šios šalies kvapai vis dar mažai žinomi Lietuvoje”, – sako nišinės parfumerijos ekspertė, „Krispo” įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė. 

Prieinama prabanga

K. Strolienei labai artima ispanų filosofija, kad už kokybišką gaminį nereikia permokėti keletą kartų, dirbtinai sukuriant jam pridėtinę vertę. „Ispanai yra labai darbštūs ir talentingi žmonės. Tai galioja ir kalbant apie parfumeriją. Jie koncentruojasi į kokybę, filosofiją, o ne madingus blizgučius. Kai produktas kokybiškas, jis greitai išpopuliarėja, tampa mylimas klientų, rekomenduojamas kvapomanų puslapiuose. Tačiau kažkodėl parfumerijos pasaulyje ispanai iki šiol buvo mažiau vertinami nei prancūzai ar italai, todėl, manau, pats metas keisti nusistovėjusią tvarką, nes „Botanicae” tikrai verti gražiausių žodžių.  Lietuvių parfumerijos skoniui tampant vis labiau išlavintam, jiems ieškant naujų, įdomių perspektyvų, nusprendėme, kad pats metas supažindinti Lietuvos kvapomanus su unikalia šios šalies pasiūla”, – pasakoja „Krispo” įkūrėja ir vadovė K. Strolienė.

Žinoma verslininkė garbius svečius  Kaune sukvietė į įspūdingą vakarą Kauno  „Akropolyje”, kuriame skambėjo flamenko ritmai ir skleidėsi viliojantys šokiai bei prie jų derantys aromatai. Renginio metu pristatytas „Botanicae” prekių ženklas, kurį privilioti į Lietuvą K. Strolienei buvo nemenkas iššūkis. „Reikėjo įdėti daug pastangų – nuosekliai ir kantriai įtikinėti, kad lietuviai pasiruošę priimti ispanišką nišinę parfumeriją. Kiekvienas užsienio gamintojas pasveria: kodėl verta būti tokio mažumo šalyje. Todėl labai džiaugiuosi, kad prieš kiek daugiau nei metus pavyko  juos prisivilioti į Lietuvą. Kiekvienas jų aromatas yra įkvėptas kelionių ir kurtas remiantis konkrečia vieta, momentu ar akimirka, apie kurią kvapų natomis mums nori papasakoti šio prekių ženklo kūrėjas Salvadoras Montesinosas, išmaišęs visą pasaulį, – pasakoja K. Strolienė. – Lietuvių susidomėjimas ispaniškais kvepalais viršijo visus lūkesčius, todėl jis su žmona, flamenko čempione Josefina, atvyko susipažinti su Lietuva.”

Aistringi aromatai

Svečiams stebint įspūdingą flamenko čempionės Josefinos pasirodymą, pristatyti treji visiškai skirtingi kvepalai: „Endurance”, „Itaka” ir „Taro”. Kiekvienas iš šių aromatų yra ypatingas, sukurtas talentingo, savitą braižą turinčio parfumerijos kūrėjo Miroslavo Petkovo.  K. Strolienė pasakoja, kad visi kvepalai turi savo istoriją, nes „Botanicae” verslas gimė iš kelionių įspūdžių, siekiant sukurti kvepalus, atspindinčius skirtingas pasaulio šalis. Po ilgų paieškų ir bandymų sukurta kvepalų seriją, kuri kviečia į jaudinančią uoslės kelionę.

„Itaca” reiškia gyvenimo tikslą, vertinant kelionę, kaip geriausią atlygį. Šis kvapas įkūnija namų ilgesį, o vertingos esencijos – druska ir mediena – padeda atskleisti visą gyvenimo kelionės grožį. „Endurance” – tai istorija apie Ernestą Shackletoną ir jo legendinę ekspediciją į Pietų ašigalį laivu „Endurance”. Tai pasakojimas apie išgyvenimą, drąsą ir gebėjimą atsigauti, palikusius neišdildomą žymę ašigalio tyrinėjimų istorijoje. Viršutinės greipfrutų ir ananasų natos atspindi šviežumą ir gyvybingumą. O levandų, imbiero bei Taičio gardenijų dvelksmas nukelia į baltus tolius ir žydras platybes, kuriose „Endurance” įgula sugebėjo išgyventi mėnesius.  „Taro” pagerbia drąsią vokiečių fotožurnalistę Gerdą Taro, įveikusią visas kliūtis ir palikusią žymę žurnalistikoje. Kvapas pasakoja jos nuotykius ir meilės istoriją su Robertu Capa Ispanijos pilietinio karo metais. Saldžiai gaivus ananasas atspindi jos nuotykius mėgstančią dvasią. Jazminas – jos jausmingumą ir sąsają su žmogiškomis emocijomis, o šalavijas – darbo metu parodytą išmintį bei protą. 

 „Botanicae” pakuotes gamina iš tvarių medžiagų, neatlieka bandymų su gyvūnais, visi jų kvepalai yra tinkami veganams.