Kol vieni vasarą leidžia švaistydami laiką prie kompiuterio ar laiptinės, kiti per atostogas sugeba užsidirbti, pakeliauti, išmokti naujų dalykų ar netgi sukurti kažką, kas garantuos turtingą ateitį.
Gera idėja, atskleista tinkamoje vietoje tinkamu metu gali tave per naktį paversti įžymybe ir turtuoliu. Tokie žmonės vadinami entrepeneurs – tai verslininkai, rizikuojantys savo finansais dėl unikalios ir dar rinkoje neregėtos idėjos. Tačiau iš kur tą idėją traukti, kai tau net 18 nėra? Pasirodo, kad amžius – ne pasiteisinimas. Pristatome vaikinus, kurie jau nuo paauglystės vartosi piniguose. Kaip jiems pavyko?!
Ne, klaidos tikrai nepadarėme. Tas pats Justin Bieber, atrastas “YouTube” ir tapęs super žvaigžde, nėra viena gražuoliukas, įsiveliantis į skandalus ir daužantis merginų širdis. 19 metų jaunuolis apsukriai investuoja savo uždirbtus milijonus (per praėjusius dvejus metus Justin Bieber sugebėjo praturtėti 108 milijonais dolerių) į besikuriančias kompanijas. Jis – tokių unikalių projektų kaip “Spotify”, ar žaidimų kūrimo kompaniją “SoJo Studios”. “Niekada neinvestuosiu į idėją, jei aš ja netikiu. Projektas ne tik turi man patikti, net ir privalo turėti sėkmingą ateitį”- interviu minėjo jaunasis verslininkas.
Nick D’Aloisio
Technologijos atveria kelius patiems gabiausiems ir stropiausiems. Štai Nick D’Aloisio – 17 metų britas, užaugęs Australijoje. Jo sukurta išmaniojo telefono programėlė “Summly” buvo parduota kompanijai “Yahoo” už 35 milijonus dolerių, o pačiau Nick pasiūlytas puikiai apmokamas darbas “Yahoo”. “Summly” – tai patogus įrankis žmonėms, norintiems nuolat žinoti šviežiausias naujienas. Dirbtinio intelekto principu paremta programėlė surenka informaciją iš tavo mėgstamiausių naujienų portalų ir pateikia jų santraukas. Taip sužinai svarbiausią situaciją neskaitydamas ilgiausių straipsnių. Ši unikali idėja pavertė Nick vienu jauniausių milijonierių, kuris turtus ne paveldėjo, o užsidirbo savomis jėgomis. Todėl jei mažasis brolis sako, kad kuria naują programą, nesijuok iš jo, o skubėk jam pagelbėti. Nežinia, gal ir jis turės puikią idėją?
Brian Wong
instragram.com nuotrauka
Šis kanadietis – tai pat išmaniosios programėlės išradėjas. Jo kūrinys “Kiip” leidžia kompanijoms reklamuoti savo produkciją mobiliajame telefone kaip apdovanojimą už virtualius vartojo pasiekimus. Tarkim, tu žaidi žaidimą savo išmaniajame telefone ir pasiekusi naują lygį gauni žinutę, jog už tokius šaunius pasiekimus nusipelnei ypatingo šokolado. Šokolado tu negauni, bet kaskart matydamas jo paveikslėlį pagalvoji – gal tikrai aš jo nusipelnau? Čia ir yra “Kiip” esmė. Gudru, ar ne? Brian tebuvo vos 19 metų, kai pardavė savo idėją už 15,4 milijono dolerių ir iki šiol dirba ją tobulindamas.
O kokių idėjų turi tu? Galbūt per naktis siuvi savo pirmąją drabužių kolekciją? O gal žinai, kaip patobulinti visagalį “Facebook”?