Manolo Blahnikas – tikra mados pasaulio legenda. Jo kurtais elegantiškais bateliais puošiasi ryškiausios kino ir scenos ekrano žvaigždės, madistės nuolat dairosi M. Blahniko kūrybos simboliu tapusių aukštakulnių su krištolo sagtimis – tokių, kokius seriale „Seksas ir miestas“ avėjo pagrindinė herojė Carrie Bradshaw (akt. Sarah Jessica Parker). Tiesa, pats avalynės meistras yra pripažinęs, kad šio serialo taip ir nematė… Šį rudenį M. Blahnikas minės jau 83-iąjį gimtadienį, tačiau jis nepaliauja stebinti pasaulio naujomis įstabių batelių kolekcijomis.

Aktorių elegancijos pakerėtas
M. Blahnikas sako, kad kūrybai įprastai jį įkvepia kultūra: knygos ir filmai, teatras ir jame vaidinantys aktoriai. O ypač jis žavisi prancūziška kultūra, nors pats yra ispanas (tikrasis dizainerio vardas Manuelis Blahnikas Rodríguezas). Į Paryžių dizaineris atsikraustė 7-ojo deš. pradžioje ir jau pirmąjį viešnagės vakarą lankėsi teatre, žiūrėdamas Johno Fordo pjesę. Tą kartą M. Blahniką pakerėjo ne tik pjesės pastatymas, bet ir aktoriai – Alainas Delonas ir Romy Schneider.
Netrukus M. Blahnikas pamėgo Paryžiaus muziejus, prancūzų literatūrą, tokius autorius kaip Balzacą ar Lamartine, ir atrado prancūzišką kiną. Kino juostose jį iki šiol žavi aktorių elegancija, pavyzdžiui, Benoît Jacquot 2012 m. režisuotas filmas „Sudie, mano karaliene“, kuriame vaidino Léa Seydoux ir Diane Kruger – avalynės meistrui yra vienas gražiausių. Itin elegantiškomis aktorėmis M. Blahnikas vadina kino legendas Catherine Deneuve ir Isabelle Huppert, jį užburia moterų grakštumas, subtili kūno kalba, paslaptingumas ir prancūziškas žavesys.

Filmai, įkvepiantys garsųjį meistrą
Nors sako nuolat stebintis naujausius filmus, M. Blahnikas neabejingas ir kino klasikai. Pasak jo, kiekvienas, kuris žavisi mada, turėtų skirti laiko peržiūrėti bent kelias klasikines juostas, kuriose slypi tikri įkvėpimo ir meistrystės klodai.
Tarp dizainerio rekomenduojamų – Billy Wilderio režisuotas filmas „Double Indemnity“ (1944), Curtis Bernhardto filmas „Possessed“ (1947), kuriame vaidina aktorė Joan Crawford, taip pat Joseph L. Mankiewicz režisuotas „All about Eve“ (1950), Nicholas Ray juosta „Rebel Without A Cause“ su Jamesu Deanu (1955), Rogerio Vadimo filmas „Et Dieu… créa la femme“, kuriame vaidino Brigitte Bardot (1956), ir De Luchino Visconti režisuota aristokratiška istorinė drama „Le Guepard“ (1963). Naują pastarojo filmo interpretaciją rasi „Netflix“ – čia pasirodė serialas „Leopardas“, kuriame vieną pagrindinių vaidmenų atliko Monicos Belluci dukra Deva Cassel.

Ypatingi bateliai „MET Gala“ 2025 m.
Įkvepiančią eleganciją avalynės dizaineris pritaiko ir savo kuriamiems bateliams. Tuo įsitikinti galima pamačius „Swarovski“ viešnių, dalyvavusių 2025 m. „MET Gala“ vakare, apavą. Modeliai Sora Choi, Adut Akech, Alex Consani ir „Swarovski“ kūrybos vadovė Giovanna Engelbert avėjo satinu aptrauktus batelius, rankomis puoštus dailiomis, spalvotu krištolu inkrustuotomis plunksnomis. Šiuos aukštakulnius pagal specialų užsakymą pagamino garsieji avalynės namai „Manolo Blahnik“.
„MET Gala“ vakarienėje „F1“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas taip pat avėjo „Manolo Blahnik“ specialiai jam siūdintus operos stiliaus batus iš lakuotos juodos odos, puoštus kristalų sagtimis. Panašaus tipo avalynę, sukurtą „Manolo Blahnik“ kartu su dizainere Wales Bonner, pasirinko dainininkas Omaras Apollo bei rašytojas Antwaun Sargentas. Aktorei Aimee Lou Wood „Manolo Blahnik“ pagamino juodus aukštakulnius, dekoruotus spalvingais gėlių žiedais.
Naujoje kolekcijoje – Prancūzijos Rivjeros grožis
Kiekviena nauja „Manolo Blahnik“ kolekcija – tai žvilgsnis į kerintį Manolo pasaulį, įkvėptą meno, architektūros ir jo mylimiausių pasaulio miestų. Nuo atlasinių aukštakulnių iki dailių lygiapadžių – kiekvienas batelis tarsi raktas į stebuklų kupiną meistro vaizduotę.
Pavasarį dizaineris pristatė naują kolekciją, kuriai šį kartą įkvėpimo sėmėsi iš užburiančio grožio Prancūzijos Rivjeros ir jos žaismingos atostogų nuotaikos. Batelių dizainą lydi marinistinė tematika, džiugesys ir meistro pamėgta elegancija.
Batelių modeliuose gausu dryžių žaismo, juos atkartojančių plonyčių odos juostelių, subtiliai priglundančių prie pėdos, ir vaiskių spalvų: dangaus žydra, rožinė, pastelinė geltona, gundanti raudona ir tamsus vyšnių raudonis. Žinoma, klasikos gerbėjams siūlomas laikui nepavaldus baltos ir juodos derinys. Bateliai puošti ne tik M. Blahniko pamėgtais kristalais, bet ir perlais, kuriais dekoruotos elegantiškos sagtys ar apsiūti aukštakulnių krašteliai.