Trečiadienio vakarą garsios Lietuvos moterys buvo pakviestos į papuošalų prekės ženklo „Trollbeads“ Valentino dienos naujienų pristatymą. Renginio metu viešnioms buvo pristatytos juvelyrikos tendencijos, o garsiausia Lietuvos astrologė Palmira Kelertienė ne tik papasakojo apie papuošalų energetiką, bet ir dalino patarimus kaip papuošalų pagalba pritraukti meilę, sėkmę ar net turtus.
„Mes suteikiame klientams galimybę įprasminti papuošaluose savo įsimintiniausias gyvenimo akimirkas ir nešiotis jas su savimi. Būdami šios idėjos pradininkais, norime edukuoti vartotojus apie papuošaluose naudojamų medžiagų, simbolių ir spalvų reikšmę bei kodus,“ – renginio idėją komentavo „Trollbeads“ marketingo vadovė Eglė Šabūnaitė.
P. Kelertienė viešnioms papasakojo apie papuošalų gamyboje naudojamų akmenų ir spalvų reikšmę bei patarė, kada geriausia pirkti ar dovanoti skirtingus papuošalus.
Tiems, kurie nori į gyvenimą įnešti gerų permainų, pritraukti sėkmę, astrologė rekomenduoja įsigyti lazuritą. Šis akmuo laikomas vienu laimingiausių akmeniu – jis pritraukia sėkmę, padeda meilės reikaluose, atneša į gyvenimą pozityvių permainų. Pats geriausias laikas pirkti šį akmenį yra ketvirtadienis arba sekmadienis. Ketvirtadienis yra susijęs su autoriteto pripažinimu, aukštais socialiniais įvertinimais, galimybių plėtra, o sekmadienis – saulės diena, kuri pabrėžia žmogaus asmenybės jėgą, žavesį, suteikia optimizmo.
Raudonas granatas ar rausvas kvarcas prišaukia meilę, stiprina santykius, įžiebia aistrą. Rausvas kvarcas svarbus harmoningų, ramių, darnių santykių palaikymui poroje. Tiems, kurie nori į savo gyvenimą pritraukti meilę ar sustiprinti santykius su esamu partneriu P. Kelertienė pataria dėvėti rausvos, raudonos ir baltos spalvų papuošalus. Šių spalvų derinys puikiai tinka siekiant užmegzti romantišką pažintį. Meilės akmenis geriausia pirkti penktadienį.
Norint pagerinti santykius šeimoje, įsigykite mėnulio akmenį – jis padeda susitaikyti, užmiršti nuoskaudas, atneša ramybę ir leidžia pažvelgti į savo mylimąjį kitomis akimis. Mėnulio akmenį patariamia pirkti pirmadienį.
Karjeros moterims astrologė pataria įsigyti juodos ir mėlynos spalvų akmenis. Labiausiai profesinėje srityje padeda mėlynas safyras, juodas oniksas. Juodas oniksas yra orientuotas į sėkmę veikloje, jis padeda kilti karjeros laiptais, atveria naujas galimybes. Geriausia veiklos akmenis pirkti šeštadienį, Saturno dieną, nes ši planeta siejama su koncentracija į veiklą, profesine sėkme.
„Man „Trollbeads“ nėra tik papuošalai, kiekvienas karoliukas yra lyg draugas, lydintis mane kasdieniuose darbuose ir džiaugsmuose bei padedantis įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Mane žavi tai, kad visi karoliukai yra rankų darbo, jie lyg maži meno kūriniai, turintys aiškią reikšmę ir padedantys išreikšti asmenybės individualumą. Kątik prasidėjo Vandenio era, kurios principas yra orginalumas, savitumas, naujų, originalių sprendimų paieškos. Man kaip Vandeniui labai patinka „Trollbeads“ idėja, kad kiekvienas gali pasidaryti individualų papuošalą tarpusavyje derinant skirtingus karoliukus,“ – komentuoja P. Kelertienė.
Progos susipažinti su „Trollbeads“ naujienomis nepraleido futbolininko Darvydo Šerno žmona Sandra Šernė, verslininkė Liucina Rimgailė, vizažistė Deimantė Kazėnaitė, verslininkė Sofio Gelasvili, modelis Simona Starkutė ir daugelis kitų.
1976 metais danų šeimos įsteigtas prekės ženklas kuria išskirtinę juvelyriką: kiekvienas klientas gali pats pasirinkti karoliukus, kurie puoš jo apyrankę, vėrinį ar net žiedą. Taip karoliukas po karoliuko gimsta unikalūs papuošalai, pasakojantys skirtingas žmonių istorijas. Galimybė personalizuoti ir patiems susikurti sau patinkančius papuošalus sukuria unikalią patirtį. Kiekvienas „Trollbeads“ karoliukas turi reikšmę bei istoriją ir būtent tai paverčia prekės ženklą unikaliu ir išskirtiniu.
Visi „Trollbeads“ karoliukai yra kurti rankomis, tad visi jie skirtingi ir unikalūs. Iki 2000 m. visų karoliukų dizainai buvo sukurti įkūrėjų šeimos narių. Jie vis dar dalyvauja karoliukų kūryboje bei gamyboje, bet prekės ženklui išaugus, išaugo ir papuošalų dizainerių komanda. Šiandien prekės ženklas bendradarbiauja su daugiau nei 90 dizainerių, pasižyminčių dideliu profesiniu meistriškumu, tarp kurių daugiau nei 20 lietuvių.