Pradėjus ruoštis gražiausioms metų šventėms, neretai darbų, užduočių ir veiklų sąrašas tampa daug ilgesnis nei mūsų turimi laiko ir energijos resursai – norime nuveikti daug, visko spėti negalime ir tai atsiliepia mūsų emocinei būklei.
Dovanos
atsitiktinis
Dovanų žaidimai pagal raides tampa vis populiaresni – jie priverčia pasukti galvą, pažadina kūrybiškumą ir suteikia linksmą intrigą.
Renkant dovanas vaikams, partneriui, draugei ar kolegai, kartais norisi išskirtinumo. Pastaruoju metu vis labiau populiarėja dovanos pagal vardo pirmąją raidę.
Kartais išsirinkti dovaną tampa kur kas lengviau, kai ją siejame su konkrečia raide. Tai žaismingas ir įsimintinas būdas nustebinti žmogų, kurio vardas prasideda C arba Č, arba kai norisi išskirtinės teminės dovanų idėjos.
Prasidėjus gruodžiui ir adventui, startuoja ir intensyvus dovanų metas. Tarp kolegų, draugų ar šeimos narių vis dar populiari dovanėlių apsikeitimo tradicija, tačiau, kaip pastebi „Tele2" Inovacijų ekspertas Arnoldas Lukošius, šis žaidimas jau kurį laiką gyvena skaitmeninėje erdvėje.
Ruduo daugeliui asocijuojasi su permainomis – krintantys lapai, trumpėjančios dienos ir naujas gyvenimo ritmas skatina stabtelėti, įvertinti nueitą kelią ir pasiruošti naujam etapui.
Rugpjūčio 9-oji – puiki diena naujiems atradimams, pokyčiams ir savirefleksijai. Kiekvienam Zodiako ženklui ši diena atneša unikalių energijų ir galimybių, kurios gali paveikti tiek asmeninį gyvenimą, tiek profesinius siekius.
Anot Lukos Lesauskaitės-Remeikės, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovės, vienas pagrindinių prekybos tinklo tikslų šventiniu laikotarpiu yra užtikrinti, jog viską, ko gali prireikti šventėms, pirkėjai galėtų patogiai atrasti vienoje vietoje ir už prieinamą kainą.
Kai buvome vaikai ir rašėme laiškus Kalėdų Seneliui, švenčių rytą dažniausiai rasdavome būtent tai, ko tikėjomės. Tačiau užaugus viskas šiek tiek pasikeičia - Laiškų Kalėdų Seneliui neberašome, o ir dovanos kartais nebūna tokios, kokių norėtume.
Išrinkti dovaną vyrui dažnai atrodo paprasta tik iki tol, kol tenka tai padaryti iš tikrųjų. Parduotuvėse yra gausybė įvairių pasiūlymų, bet akivaizdu, kad ta pati dovana vienam gali patikti, o kitam ne.
Per Kalėdas vis dažniau renkamasi dovanoti ne konkretų daiktą ar paslaugą, o dovanų kortelę. Tarptautinės rinkos tyrimų agentūros „Persistence Market Research“ duomenimis, dovanų kortelių rinka sparčiai auga – vien Europoje dovanų kortelių rinkos vertė šiemet jau pasiekė apie 65 mlrd. eurų.
Teminiai dovanų žaidimai pagal pirmąją raidę tampa tikra švenčių tradicija. Jie įneša azarto, priverčia pasukti galvą ir neretai padovanoja juokingų, jaukių ar visiškai netikėtų momentų.















