Naujausia mados namų „Dior“ kolekcija pristatyta Romoje – mieste, kurio istoriją nuspalvino kino, teatro, mados ir meno vaizdiniai. Iš viso kolekcijoje pademonstruota 80 modelių, iš kurių 49 buvo gatavos mados, o 31 – aukštosios.
Mada
Mada – tai ne tik drabužiai ar aksesuarai, bet ir nuolat kintanti saviraiškos forma, atspindinti laikmečio dvasią, kultūrines tendencijas bei asmeninį stilių. Mada formuoja tai, kaip mes save pristatome pasauliui, ir dažnai daro įtaką mūsų nuotaikai, pasitikėjimui savimi bei gyvenimo būdui. Kiekvienas sezonas atneša naujas mados kryptis, spalvų paletes ir siluetus, kurie įkvepia atnaujinti garderobą ar atrasti naują įvaizdį. Nesvarbu, ar domiesi kasdieniu stiliumi, aukštąja mada ar tvaria apranga – mada išlieka svarbia saviraiškos dalimi kiekvienam.
„A. Roege Hove“ – tai konceptualus mezginių prekės ženklas, metantis iššūkį tradicijoms, garsi danų dizainerė eksperimentuoja neįprastomis mezgimo technikomis ir kuria intuityviai.
Dizainerė Rūta Mackevičiūtė pristato naują „Coocoomos“ rudens ir žiemos kolekciją, kurioje vyrauja vilnos ir natūralaus kašmyro drabužiai. Šaltąjį sezoną daug dėmesio skiriama šiltiems ir funkcionaliems drabužiams - viskas kuriama taip, kad būtų lengvai pritaikoma. Tai mada, kuri kalba ne tik apie grožį.
Mada – tai ne tik drabužiai, bet ir nuotaika, kurią jie sukuria. Šį šaltąjį sezoną dizainerių mūza tapo elegancija, subtilumas ir rafinuotas moteriškumas.
Kasmetiniai „Grammy“ muzikiniai apdovanojimai puiki proga ne tik išvysti labiausiai muzikiniam pasauliui nusipelniusių atlikėjų gyvus pasirodymus, bet ir pasižvalgyti po stilingųjų gretas....
Kopenhagos mados savaitėje „Kettel Atelier“ pakvietė svečius į įtraukiantį naujausios kolekcijos pristatymą – gyvą renginį „Unravel“, kuriame susilieja mada, tapyba ir tvarumas. Čia susirinkusieji išvydo kerinčių nėrinių sukneles ir ansamblius.
Viršelio mergina Rūta Jankauskaitė (25 m.) jau ne tik Lietuvai, bet ir pasauliui žinoma Marlos Singer slapyvardžiu. Ji dainuoja, fotografuoja, kasdien ieško gyvenimo prieskonių, kad senatvėje būtų ką prisiminti, o dabar dar ir augina sūnų Nikitą....
Mados namai „Balenciaga“, ką tik pasidalinę kūrybos komandos permainomis, tęsia naujienas, kviesdami atrasti neseniai pasirodžiusią bendrą kolekciją su automobilių gamintoju „Lamborgini“.
Prancūzų mados namai „Dior“ žengia į naują etapą – po feministinės Maria Grazia Chiuri eros, prekės ženklo veidą imsis formuoti šiuolaikiniu mados...
Italų mados namai „Dolce & Gabbana“ pristatė naują kruizinę kolekciją, įkvėptą keturių prabangių atostogų kurortų, kuriuose įsikūrė D&G dekoruoti paplūdimio klubai.
„Gucci“ mados namai dar kartą įrodė, kad jų vardas – tai ne tik drabužiai, bet ir gyvenimo būdo filosofija.
Kopenhagos mados savaitėje pristatytoje „Munthe“ 2026 m. pavasario–vasaros kolekcijoje atskleidžiamas dizaino ir augalijos ryšys, kuriuo mados namai kviečia iš naujo atrasti lėtąją madą ir meistriškumo vertę.