Paryžiaus aukštosios mados savaitėje prancūzų mados namai „Chanel“ pristatė naujausią 2025-2026 m. rudens ir žiemos „haute couture“ kolekciją. Šį kartą kviečiame iš arčiau pamatyti kolekcijos makiažą ir atskleidžiame, kaip jis buvo sukurtas.
populiariausias
Šįmet „Dior“ pristatytas grožio advento kalendorius – ne tik išskirtinė dovana, bet ir tikras meno kūrinys. Kalendorius vaizduoja garsiojo „Dior“ butiko, esančio 30 Avenue Montaigne gatvėje, fasadą, nubarstytą aukso spalvos žvaigždėmis ir cirko temos įkvėptais ornamentais.
Mados namai „Dior“ savo el. parduotuvėje siūlo įsigyti vyrišką rausvą šilko švarką, pristatytą 2025-2026 m. rudens ir žiemos kolekcijoje. Šis „Dior“ švarkas išsiskiria ne tik moderniu siluetu, bet ir tuo, kad rūbą ir jo rankoves galima įsigyti tik atskirai.
Italų mados namai „Dolce & Gabbana“ pristatė naują kruizinę kolekciją, įkvėptą keturių prabangių atostogų kurortų, kuriuose įsikūrė D&G dekoruoti paplūdimio klubai.
Kai dauguma mūsų dar tik stengiasi pramerkti akis ir susirasti pirmą kavos puodelį, automobilių sporto talentė Emilija Ulvydaitė jau gyvena lenktynių ritmu.
Ieškai džiovintuvo, kuris ne tik greitai džiovina, bet ir aktyviai saugo bei atkuria plaukus? Tuomet „Ferrli Ionic Ultra“sukurtas būtent tau. Tai profesionalus plaukų džiovintuvas, kurį renkasi tiek plaukų meistrai, tiek moterys, vertinančios sveikus plaukus ir greitą rezultatą namuose.
Naujoje rudens kolekcijoje puikuojasi įspūdingi „Christian Louboutin“ aukštakulniai. Tai ypatingas modelis, nusagstytas 55 tūkst. kristalų, o šių ilgaaulių kaina el. parduotuvėje siekia net 19 tūkst. JAV dolerių.
Prancūzų mados namai „Dior“ pristato naują riboto leidimo pavasarinę makiažo kolekciją „Tutu“, įkvėptą jausmingo baleto. Priemones vienija ikonine tapusi skaistalų „Dior Rouge Blush“ rausva spalva „Tutu“.
Prancūzų mados namai „Dior“ pristatė vasaros makiažo naujienas – lengvas, spindinčias, įkvėptas žydinčių gėlių spalvų ir suteikiančias įvaizdžiui gaivos. Pagrindinė naujovė – lūpų blizgis „Dior Addict Lip Glow Butter“, kuris ne tik suteikia atspalvį, bet ir drėkina bei glotnina lūpas.
Po pirmosios bendros kolekcijos sėkmės 2024 m., ekstravagantiškieji italų mados namai „Dolce&Gabbana“ bei populiarus paplūdimio šlepečių gamintojas iš Brazilijos „Havaianas“ vėl susibūrė jėgas.
Pildykite vertinimo lentelę, kurioje jūs, lyg tikri teisėjai, komentuosite mėgstamiausius ir nemėgstamiausius pasirodymus.
Paieškų sistema „Google“ atskleidė, kokių grožio srities dovanų internete ieškoma intensyviausiai. Grožio, odos priežiūros ir geros savijautos dovanų paieškos šįmet pasiekė rekordines aukštumas – tai paskatino ne tik augantis tam tikrų ženklų populiarumas, bet ir vyraujančios grožio tendencijos.















