Vyšninė – viena ryškiausių pastarųjų sezonų tendencijų. Šiemet populiarūs dar gilesni ir tamsesni jos atspalviai: sodrūs raudonojo vyno, burgundiški ir beveik juodai raudoni tonai, suteikiantys aprangai rafinuotumo ir paslapties.
populiariausias
Sveiki atvykę į trijų kortų būrimą! Pasirinkite vieną iš trijų aukščiau esančių kortų ir sužinosite, ką jūsų netolima ateitis jums žada.
2025 m. išpopuliarėjo trumpi kirpimai, nuo minkštomis bangomis krintančio „bob“ stiliaus, griežto „carré“ iki visai trumpučio „pixie“, primenančio berniokišką šukuoseną. Rudenį madingi kirpimai vis dar vilios mus trumpesniais ilgiais, atsainia elegancija ir valiūkiškomis bangomis.
Artėjant vasarai, gatvėse vėl daugiau dėmesio atkreips smagiai plevėsuojantys praeivių plaukai. Daugelis skuba į kirpyklas ne tik atsinaujinti šukuosenos, bet ir prašyti recepto – ką daryti, kad plaukai neslinktų, nelūžinėtų ir blizgėtų. Plaukų priežiūros ekspertai pastebi, neretai plaukų būkle džiaugtis trukdo gajūs grožio mitai, o atradus sau tinkančią šukuoseną neverta vaikytis madų.
Artėjant šventėms, daugelis mūsų susimąsto apie prasmingas, unikalumo kupinas ir tvarias dovanas artimiesiems.
„Marimekko“ – vienas populiariausių suomių mados ženklų, dėl žaismingų ir ryškių raštų atpažįstamas visame pasaulyje. Tad šių mados namų kolekcija Kopenhagos mados savaitėje buvo viena laukiamiausių. Čia pristatyti naujais raštais marginti modeliai, tyrinėtos proporcijos ir spalvų kontrastai.
Šis būrimas yra paprastas, bet veiksmingas metodas, padedantis išpranašauti ateitį ir gauti įžvalgų apie artėjančius įvykius.
Išsirink vieną iš aukščiau esančių trijų užverstų kortų. Atvertusi sužinosi, kokią žinutę tau neša ši korta.
Ūkinis muilas – tai senas, bet nepelnytai užmirštas produktas, kuris gali būti naudingas ne tik kasdieninei švarai palaikyti, bet ir įvairioms buities reikmėms.
Nuomonės formuotoja Inidė Jasnauskaitė-Jonaitė, kartu su vyru Osvaldu, šiuo metu mėgaujasi savo pasakišku medaus mėnesiu egzotiškoje Mauricijaus saloje.
Žmonių patrauklumas ir grožio suvokimas jau daugybę metų yra įvairių tyrimų objektas. Mokslininkai stengiasi išsiaiškinti, kokie fiziniai bruožai yra laikomi patraukliausiais ir kaip tai gali skirtis priklausomai nuo kultūros, asmeninio skonio ar socialinių normų.
Japonų mados ženklas „Tokyo Kimono Shoes“ kuria ne tik batelius, bet ir rankines iš nebereikalingų kimono. Tai ne tik unikalūs, bet ir reikšmingi aksesuarai, kuriais prisidedama prie gamtos tausojimo.