Šiuolaikiniame darbe intensyvūs laikotarpiai tampa nebe išimtimi, o kasdienybe, o prieškalėdiniu metu šis tempas dar labiau įsibėgėja – visi skubame, bandome suspėti ir darbe, ir ruošiantis šventėms.
socialiniai tinklai
Naujausias
Mados pasaulyje kasmet atsiranda naujų favoritų, tačiau tik retoms rankinėms pavyksta per tokį trumpą laiką tapti tikra sensacija. Būtent taip nutiko su šia sezono žvaigžde – rankine, kuri užkariavo ne tik socialinius tinklus, bet ir mados ekspertų širdis.
Spalio 29-osios naktį Lietuva neteko kino aktoriaus ir režisieriaus Kosto Smorigino (1953–2025). Skaudžią žinią apie netektį socialiniuose tinkluose pranešė velionio sūnus Kostas.
Kiekvieną sezoną į madą ateina naujos tendencijos, tačiau ne visos jų vertos tavo dėmesio. Mados pasaulyje egzistuoja riba tarp „drąsa atrodyti stilingai“ ir „perdėtas bandymas sekti madą“.
Visgi jaunimą telkęs socialinis tinklas ilgainiui nugrimzdo į užmirštį, kaip ir viena tuo metu populiari bendravimo priemonė.
„Mūsų romantika – ne ta romantika, kai žiūri vienas kitam į akis ir mechaniškai, saldžiai kalbi, ar socialiniame tinkle rašai, koks tu man fainas, gražus, ir kaip aš tave myliu. Čia ne mūsų tema. Mes matome vienas kitą kasdien ir galim tai pasakyti vienas kitam, tą dėmesį parodyti būdami dviese. Mums nereikia eiti ir visiems rėkti, kokie mes faini, ar koks tu gražus ir kaip aš tave myliu. Aš turiu tą žmogų namuose, ir aš jam viską galiu tą ir pasakyti“, – jau šį pirmadienio vakarą pirmojoje LNK naujo sezono gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“ teigs verslininkė Ineta Žvagulienė.
Daugiau nei 37 tūkst. sekėjų socialiniuose tinkluose turinti stilistė, aktorė, nuomonės formuotoja Viktorija Šaulytė-Mockė save vadina vienu žodžiu – kūrybininkė. Šią profesiją sunku apibrėžti, nes, kaip teigia pati Viktorija, ji apima daug sričių ir vienas žmogus atstoja kone visą reklamos agentūrą.
Minint Tarptautinę vyrų dieną, socialiniuose tinkluose netikėtai išpopuliarėjo trumpas klipukas, kuriame renginių vedėjas Andrius Burba – tiksliau, jo DI sukurtos versijos – persikūnija į ekstravagantiškus personažus.
Ruduo – metas, kai šiluma ir jaukumas tampa svarbiausiais dalykais. Tačiau ne visada reikia išleisti didžiules sumas, kad atrodytumėte stilingai ir elegantiškai.
Televizijos laidų ir renginių vedėja, turinio kūrėja Ugnė Siparė – viena iš tų, kuri viešumoje nevengia kalbėti ne tik apie karjerą ar kasdienybę, bet ir apie jautrias, daugeliui artimas temas. Nors socialiniuose tinkluose ji dažnai dalijasi šviesiomis akimirkomis, Ugnė pripažįsta: net ir sėkmingam, visuomenėje žinomam žmogui ne visada lengva atsiriboti nuo neigiamų komentarų ir užgaulios kritikos.
Pastaraisiais metais plaukų priežiūros lentynose aliejukai užėmė garbingą vietą. Juos reklamuoja garsiausi prekių ženklai, žurnalai vadina „stebuklinga priemone“, o socialiniuose tinkluose merginos dalinasi glotnių plaukų nuotraukomis.
Šių metų ruduo žada tikrą stiliaus ir drąsos šventę – nuo subtilaus grunge iki sveiko švytėjimo, nuo „clean girl“ iki dramatiškų lūpų. Dalinamės karščiausiomis tendencijomis, kurios ne tik madingos, bet ir lengvai pritaikomos kasdienybėje.















