NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
eurokos švenčia jubiliejų
eurokos nuotraukų spausdinimas

„Eurokos“ 25-metų sukaktį mini šventinėmis nuolaidomis ir nauja produktų kategorija

Lietuviškas kosmetikos parduotuvių tinklas „Eurokos” mini 25-erių metų sukaktį. Šia proga klientams jis pristato naują produktų kategoriją – maisto papildus, bei skelbia išskirtines akcijas.

Jau 25 metai!

„Mūsų tinklo istorija prasidėjo 1999-ųjų pavasarį – tuomet Kaune atidaryta pirmoji parduotuvė „Eurokos”. Šis pavadinimas – žodžių „Europinė kosmetika” trumpinys. Pirmuoju nepriklausomybės dešimtmečiu, kai didžioji dalis parduodamų kosmetikos priemonių buvo tik iš Baltarusijos, Lenkijos, Lietuvos, kosmetika iš Europos buvo kažkas naujo, inovatyvaus ir nematyto”, – „Eurokos” ištakas prisimena grožio parduotuvių tinklo generalinis direktorius bei akcininkas Laimonas Raila.

25-metį „Eurokos” pasitinka išsiplėtęs: šiuo metu Lietuvoje veikia 120 fizinių bei elektroninė parduotuvės.

„Savo kelią pradėję nuo inovatyvių sprendimų, jų nuolat ieškome iki šiol. Dėl to simboliška, jog 25 metų sukaktį pažymime naujove: pasaulinio lygio maisto papildų prekės ženklais, kuriuos pirkėjai nuo šiol ras „Eurokos” lentynose. Neabejojame, kad naujasis pasirinkimas dar labiau prisidės prie mūsų klientų geros savijautos ir kurs jų pasitikėjimą savimi”, – sako „Eurokos” prekybos direktorius Linas Apulskis.

Pasaulinių maisto papildų lyderių produkcija

„Eurokos” žengia dar vieną žingsnį gražios ir geros savijautos link ir plečia asortimentą, įsivesdami naują maisto papildų kategoriją bei atvesdami į Lietuvą vieną žinomiausių Europoje maisto papildų rinkos lyderių „Holland & Barrett”.

„Tikime, kad grožiui būtinas holistinis požiūris. O holistinio grožio sąvoka apima ne tik išorinių grožio priemonių naudojimą, bet ir kūno stiprinimą iš vidaus. Juk gražūs plaukai ar nagai bei švytinti oda priklauso ne tik nuo naudojamos kosmetikos, bet ir nuo teisingo maistinių medžiagų ir vitaminų balanso”, – sako L. Apulskis.

Pasak jo, 1870 m. įkurtas „Holand & Barrett” pernai Didžiojoje Britanijoje pripažintas vitaminų ir maisto papildų kategorijos lyderiu. Šio daugiau kaip 1,6 tūkst. parduotuvių Europoje ir už jos ribų turinčio prekės ženklo maisto papildų Lietuvoje jau galima įsigyti išskirtinai tik „Eurokos” tinkle.

Praėjusių metų pabaigoje „Eurokos” taip pat tapo pasaulinio ženklo iš Prancūzijos „Yves Rocher” atstovais Lietuvoje. 1959 metais įkurtas prekės ženklas šiandien yra vienas iš pagrindinių grožio ir kosmetikos prekių gamintojų pasaulyje. Jis plačiai žinomas dėl savo augalinės kilmės natūralių produktų, taip pat vertinamas dėl savo įsipareigojimo aplinkos apsaugai ir tvarumui.

Kokybė kiekvienam

„Eurokos” rinkodaros vadovės Linatos Dvareckienės teigimu, pagrindinis „Eurokos” išskirtinumas – platus ir unikalus asortimentas bei geras kainos ir kokybės santykis.

„Mūsų ambicijas puikiai atspindi šūkis – „gali sau tai leisti”. Siekiame, kad kiekvienas klientas, nepaisant pajamų dydžio, galėtų pas mus rasti visko, ko reikia grožiui ir gerai savijautai bei pasitikėti savimi. Drauge tai paskatinimas klientams savęs nevaržyti, pasilepinti, apdovanoti ir mylėti save”, – sako ji.

Pasak L. Dvareckienės, patrauklias kainas pasiūlyti leidžia tai, kad 60 proc. visų prekių bendrovė importuoja savarankiškai. „Išvengiame ilgos tiekimo grandinės, sutaupome kaštus, dėl to laimi mūsų galutinis vartotojas”.

„Eurokos” siekia savo klientams nuolat pasiūlyti naujų, išskirtinių, originalių ir tiek niekur kitur negirdėtų, tiek pačių populiariausių prekių ženklų produkcijos.

„Prekių asortimentą kruopščiai atrenkame per 3 etapų procesą. Taip galime būti tikri, jog tai, ką klientai ras mūsų parduotuvių lentynose, atlieps kiekvieno jų skirtingus poreikius. Taip pat bus kokybiška ir už patrauklią kainą”, – sako L. Apulskis.

Jubiliejaus šventė – su nuolaidomis

Tai leido prekybos tinklui pelnyti matomumą ir žinomumą tarp Lietuvos auditorijos – remiantis 2023 metų tyrimu, „Eurokos” žino 98 proc. Lietuvos gyventojų. Be to, net 85 proc. klientų labai gerai vertina ir pasitiki grožio tinklu.

„Patikimumas ir klientų pasitikėjimas yra didelis kapitalas, kurį branginame. Reikšmingų rezultatų pasiekti pavyko įsiklausymo į savo klientus dėka: būdami lietuviško kapitalo įmone esame arti žmonių, kurie užeina apsipirkti į mūsų parduotuves, todėl galime betarpiškai žinoti, kas jiems aktualu”, – pastebi L. Dvareckienė.

Minėdama 25 metų sukaktį „Eurokos” drauge švęsti kviečia ir klientus. Kaip padėką už pasitikėjimą gegužės 20–26 dienomis visoms neakcijinėms prekėms „Eurokos” bus taikoma 25 proc. nuolaida.

Mano išsaugoti straipsniai