NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Populiariausios „Instagram“: yra dalykų

Populiariausios „Instagram“: yra dalykų, kurių įžymybės nereklamuotų už didžiausius pinigus (FOTO)

Nuotraukų platforma „Instagram“ šiais laikais – tobula vieta reklamai ir tikrų tikriausias lobynas norintiesiems užsidirbti. Turėk vieną kitą tūkstantį (o dar geriau – milijoną) aktyvių sekėjų ir savo sąskaitą papildysi nemenkomis sumomis. Nežinai, iš kur tuos sekėjus gauti? Išsiaiškinkime kartu su populiariausiomis Lietuvos ir užsienio interneto žvaigždėmis.

UŽ NUOTRAUKĄ – KONE PUSĖ MILIJONO

Štai Kylie Jenner nuotrauką, kurioje ji pozuoja rankoje laikydama plaukams skirtų vitaminų buteliuką, palaikino beveik du milijonai jos gerbėjų. Tuos pačius vitaminus savo „Instagram“ paskyrose siūlo išbandyti ir kitos Kardashian‘ų klano seserys – Kim, Khloe bei Kourtney. Visai nesvarbu, kad tie liemenį siekiantys ir neįtikėtinai gražūs plaukai, dėl kurių alpsta dauguma merginų, tėra priaugintos sruogos. Reklama vis tiek veiksminga! Tūkstančiai stebuklingu vitaminų efektu patikėjusių merginų tą pačią akimirką lekia į artimiausią parduotuvę ar užsisako jų internetu. Galbūt vitaminai ir veiksmingi – nebandėme, tačiau akivaizdu, kad reklama atsiperka. Juk priešingu atveju reklamos užsakovai nešvaistytų milijonų. Neseniai paviešinti pasaulinio lygio žvaigždžių įkainiai už reklamą socialinėje erdvėje išties atima žadą. Viena nuotrauka, kuria pasidalija Kim Kardashian, reklamos užsakovams kainuoja daugiau nei 400 000 eurų, jos seserų įkainiai kiek mažesni – nuo 200 000 iki 350 000 eurų. Suskaičiuoti visai nesudėtinga: už kelias jau minėtų plaukams skirtų vitaminų nuotraukas reklamos užsakovams teko pakloti nei daug, nei mažai – maždaug milijoną eurų.

Manai, tik užsienio žvaigždės uždirba iš socialinių tinklų? Lietuvoje toks reklamos būdas taip pat įgavo pagreitį. Daugiau nei 120 000 „Instagram“ gerbėjų turinti Simona Nainė prisipažįsta sulaukianti tiek pasiūlymų, kad galėtų kone kiekvieną dieną kelti reklamines nuotraukas, o Indrė Stonkuvienė pasakoja pati prisidedanti prie visų reklamos kūrimo procesų ir rekomenduojanti tik tai, ką pati yra išbandžiusi.

Šį kartą mūsų straipsnio herojės pasakoja ne tik apie socialinius tinklus, bet ir apie žinomumą bei neigiamas jo puses. Susipažink su mūsų herojėmis iš arčiau!

SIMONA NAINĖ

„Instagram“ – 124 000 sekėjų.
„Facebook“ – 40 000 sekėjų.

Esi žinoma nuo pat mažens – grupės „Mokinukės“ laikų, bet ar prisimeni pirmąjį savo asmeninį interviu?

„Mokinukes“ iki šiol prisimenu kaip geriausią mokyklą ir labai gražų savo gyvenimo etapą. Esu dėkinga ir buvusioms kolegėms, ir vadovei Laimai už nesuskaičiuojamą kiekį pamokų bei gerų emocijų. Pirmieji mano interviu buvo apipinti jaudulio: bijodavau atsakinėti į klausimus. Net keista, kad kažkas norėdavo mane pakalbinti. Vis tik džiaugiuosi, jog pasisekė bendrauti tik su kompetentingais žurnalistais ir pavyko išvengti nesėkmių.

O komentarus paskaitydavau ne tik „Mokinukių“ laikais. Tiesą sakant, nustojau tai daryti tik prieš kelerius metus – nebeskaitau ir neapsikraunu, juk nenoriu įtikti ar patikti visiems. Priimu save tokią, kokia esu.

Tave drąsiai galime vadinti Lietuvos [-[1]-] e. Pasakyk atvirai, ar teko išgyventi „žvaigždžių ligos“ periodą?

Pati niekada nedrįsčiau savęs vadinti „žvaigžde“. Juk nuo kitų skiriuosi tik tuo, kad mano veidas pastebimas dažniau. Tik tiek. Niekada nesirgau „žvaigždžių liga“ ir tvirtai galiu pasakyti, kad niekada ja nesirgsiu. Mano vertybės ir suvokimas, požiūris į gyvenimą prasilenkia su šia sąvoka. Vieną dieną tu – visų mylimas, o kitą – jau pamirštas. Tad kodėl turėčiau iškelti save aukščiau kitų?

Sekdami tavo gyvenimą socialiniuose tinkluose, žmonės dažnai mano, kad apie tave žino viską. Ar Simona realybėje skiriasi nuo Simonos socialinėje erdvėje?

Simona visai tokia pati – nebijau pasirodyti be makiažo, susivėlusi ar liūdna. Jei vaidinčiau, pati nuo savęs pavargčiau, o tikroji asmenybė galų gale vis tiek pasirodytų, tad kam save apkrauti? Apskritai su metais išmokau labiau save mylėti, priimu savo trūkumus ir netobulumus. Esu už tikrus žmones, kurie nebijo būti tokie, kokie yra.

Pakalbėkime apie socialinius tinklus ir… pinigus. Ar dažnai sulauki pasiūlymų ką nors reklamuoti?

Tiesą sakant, galėčiau vos ne kiekvieną dieną kelti nuotraukas ir ką nors reklamuoti, tačiau mano požiūris šiuo klausimu šiek tiek kitoks. Galiu ir noriu reklamuoti tik tai, kas man iš tikrųjų patinka, ką pati esu išbandžiusi. Galbūt net nepavadinčiau to reklama, tiesiog pasidalijimu naujai atrastais dalykais su savo sekėjais. Vadovaujuosi principu, kad reklamuojamas produktas turi patikti man pačiai ir būti kokybiškas. Ar teko sulaukti kokių nors keistų pasiūlymų? Džiaugiuosi, kad mane pasiekia tik racionalūs pasiūlymai, tačiau galiu pasakyti, jog yra dalykų, kurių nereklamuočiau už jokius pinigus.

Simona, žinomumas turi teigiamų pusių, juk smagu, kai kažkam esi pavyzdys. Tačiau yra ir minusų, pavyzdžiui, ne itin draugiški komentarai internete. Kaip keitėsi tavo požiūris į tokius komentatorius ir ar lengvai išmokai su tuo susigyventi?

Su laiku išmokau nepriimti visko labai asmeniškai. Gyveni ir grūdiniesi. Esu asmenybė, todėl galiu tvirtai pakovoti už savo nuomonę, stilių, požiūrį. Esu už diskusijas ir galimybę išsakyti savo nuomonę. Visi šie dalykai, kurie priimtini man, nebūtinai turi būti priimtini kitiems, todėl natūralu, kad pasitaiko ne tik liaupsinančių komentarų. Esminis klausimas – kaip žmogus savo nuomonę išreiškia. Visi galime iškeikti, išpeikti, sumenkinti kitą žmogų. Galvojate, aš negaliu? Dar ir kaip! Bet svarbiausia – išmokti būti tolerantiškam ir neprarasti žmogiškumo. Todėl pati sau niekada neleisčiau rašyti kitą žmogų menkinančio ir pikto komentaro. Jei pasitaiko taip besielgiančių sekėjų, tiesiog padarau jiems paslaugą ir užblokuoju – kad jiems, vargšiukams, daugiau netektų matyti mano nuotraukų.

Ar būna dienų, kai norėtųsi būti nežinoma ir nuo visų pasislėpti?

Vasarą prisiimu milijonus darbų ir visai nespėju pasidžiaugti gražiais orais, tad kartais tikrai norėtųsi išvykti į negyvenamą salą. O tas žinomumas nėra varginantis, nepastebiu aplinkinių žvilgsnių gatvėje ar naktiniame klube. Jei ir sugaunu kieno nors žvilgsnį, jis visada būna su šypsena, tad kaip galiu pavargti nuo man dovanojamų teigiamų emocijų? Šou verslo pasaulyje esu nuo paauglystės, galbūt dėl to populiarumas – ar kaip tai pavadintume – man yra tarsi savaime suprantamas dalykas. Nebuvo taip, kad vieną dieną nubudau ir opa!… visi mane žino.

INDRĖ STONKUVIENĖ

„Instagram“ – 110 000 sekėjų.
„Facebook“ – 54 000 sekėjų.

Indre, ar dar prisimeni savo pirmąjį interviu?

Oi, tai buvo labai seniai. Kiek pamenu, pirmasis rimtas interviu pasirodė po mano laimėjimo projekte „Ežio stažas“.

Vienas interviu, antras… Kada atėjo supratimas, kad tai – jau rimta: esi žinoma?

Man regis, tas supratimas ir šiandien dar nėra atėjęs. Aš apskritai tai vadinčiau ne išgarsėjimu, o įvertinimu viso to, ką gyvenime nuveikiau. Juk dirbau ne tik prieš kamerą, bet ir už jos – buvau režisiere, prodiusere, vadybininke. Tas buvimas „žvaigžde“ tėra darbo rezultatų įvertinimas. Tai žvaigždžių liga taip ir nespėjai susirgti? Galbūt būčiau susirgusi, tačiau pastojau ir šiek tiek atitrūkau nuo to viešo gyvenimo. Vėliau žiniasklaidoje buvo galima pamatyti žinučių „O, Indrė Stonkuvienė pasirodė viešumoje“, tarsi visą laiką būčiau kur nors lindėjusi ir tik auginusi vaiką.

Ar dažnai sulauki dėmesio iš nepažįstamųjų tiesiog gatvėje?

Lietuviai nėra iš tų, kurie klyktų pamatę garsų žmogų ar prie jo pultų. Greičiausiai tai priklauso nuo vietos ir nuotaikos – juk penkiese prieiti kur kas drąsiau, nei vienam. Nors kai kurie užkalbina. Visai neseniai ilsėjomės Palangoje, prie mūsų priėjo kokių 7 metų mergaitė ir sako: „Žinau, kas jūs esate, ir Ceciliją žinau. Žiūriu jūsų vaizdo įrašus“. Tikriausiai ta drąsa priklauso nuo amžiaus arba šampano kiekio. Dabar atėjo nauja banga tų, kurie nieko nežiūri, nieko nemato, o po 15 minučių paaiškėja, kad puikiausiai žino ir kur aš buvau, ir ką veikiau.

Ar labai skiriasi Indrė socialinėje erdvėje ir gyvenime?

Negali ilgai vaidinti. Aš jau dešimtį metų esu šiame versle, tiek laiko apsimetinėti niekaip nepavyktų. Esu mama ir žmona, mergina ir moteris, galiu būti linksma ir liūdna, juokinga ir rimta… Tiesiog esu tokia, kokia esu. Kai pradėjau veiklą, Lietuvos socialinėje erdvėje tai buvo pradžių pradžia, todėl nebuvo jokių strategijų, tiesiog dariau tai, kas man patiko. Dabar, kai yra daugybė socialinių tinklų žvaigždžių, iš kurių galima imti pavyzdį, jaunieji „žvaigždukai“ mokosi iš jų ir kuria strategijas: vieni bando privilioti gerbėjus grožiu, kiti – protu, stiliumi ar seksualumu. O aš tiesiog dalijausi tuo, kas man patiko, ir tų gerbėjų ratas savaime išaugo.

Socialiniai tinklai – neblogas būdas pasipildyti sąskaitą. Tikriausiai tu taip pat sulauki nemažai pasiūlymų…

Vadovaujuosi paprasta taisykle: reklamuoju tik tai, ką pati esu išbandžiusi. Stengiuosi dalyvauti visuose reklamos kūrimo procesuose. Labai paprasta pasiimti puoduką, nusifotografuoti ir sakyti „Pirkime, pirkime, superproduktas!“ Nemanau, kad tokia reklama yra superinė, priešingai – ji tik atbaido. Net ir kurdama reklamines žinutes socialinei erdvei nenoriu pabėgti nuo savęs, todėl pati galvoju ir dėlioju, kaip įgyvendinti kliento viziją ir viską patraukliai pateikti vartotojui.

Indre, ne paslaptis, kad kuo daugiau sekėjų turi, tuo daugiau negatyvių komentarų tenka sulaukti. Ar lengvai su jais susigyvenai?

Komentarų po straipsniais jau seniai nebeskaitau, o socialiniuose tinkluose – būtinai, juk tai yra mano veiklos įvertinimas, grįžtamasis ryšys. Su piktybiniais komentatoriais viskas labai paprasta: imi ir užblokuoji. Galiu tik pasidžiaugti, kad tų neigiamų komentarų nebūna daug. Tiesa, dabar yra atskira naujoji karta brandesnio amžiaus moterų, kurioms tikriausiai vaikai sukūrė socialinių tinklų paskyras. Atrodo, suaugusios moterys, bet kartais taip parašo, kad svetima gėda apima. Tikriausiai jos nelabai supranta skirtumą, kad po internetiniu straipsniu jų tapatybė išlieka anonimiška, o čia visi mato, kas esi. Vis tik galiu pasidžiaugti, kad yra daug palaikančių ir pozityvių žmonių. Turbūt kiekviena stebėdama mane bent iš dalies atpažįsta save, savo situacijas ar išgyvenimus, todėl telieka kartu pasijuokti.

Kaip suprantu, tavo patarimas norinčioms užkariauti socialinius tinklus merginoms – tiesiog būti savimi?

Tikrai taip. Visuomet pabrėžiu, kad jeigu tau mano patarimas ar pavyzdys yra naudingas, pasinaudok juo, bet tai jokiu būdu nereiškia, kad dabar visos turime būti labai juokingos ar patrakusios. Mano supratimu, individualumas ir yra sėkmė.

Mano išsaugoti straipsniai