Rudeniui įsibėgėjant, mūsų kūnas pradeda prisitaikyti prie šaltesnio ir drėgnesnio klimato, sumažėjusios saulės šviesos bei sezoniškų mitybos pokyčių.
vitaminas C
Atsitiktiniai
Perėjimas iš vasaros į rudens sezoną dažnai susijęs su padidėjusia peršalimo, gripo ir kitų infekcijų rizika. Norint išlikti sveikam rudenį, būtina rūpintis ne tik subalansuota mityba, bet ir papildomai stiprinti organizmą vitaminais.
Ar žinote, kad XVI a. į Europą iš Pietų Amerikos atkeliavę pomidorai iš pradžių laikyti nuodingais ir naudoti tik kaip stalo puošmena?
Serumai – tai itin koncentruotos grožio priemonės, skirtos intensyviai odos priežiūrai. Jų lengva tekstūra ir didelis aktyvių ingredientų kiekis leidžia serumu greitai įsigerti ir efektyviai veikti odos sluoksniuose.
Ne paslaptis, kad vitaminai ir mikroelementai yra būtini sveikam organizmui ir jame vykstančioms gyvybinėms reakcijoms.
Vietiniuose ūkiuose pagaliau sirpsta didžiausios ir bene kvapniausios uogos – pirmasis lietuviškų braškių derlius jau puikuojasi „Maximos“ parduotuvių lentynose. Ar žinojote, kad šioje, daugumos gyventojų pamėgtoje, uogoje vitamino C kur kas daugiau nei citrusiniuose vaisiuose?
Apie vitamino C teigiamą poveikį imuninei sistemai ir žmogaus sveikatai žino daugelis, tačiau grožio rinkoje šis vitaminas taip pat labai naudingas ir vertinamas. Dėl savo skaistinančių ir jaunystę puoselėjančių savybių šis ingredientas yra vis plačiau naudojamas kosmetikoje. Apie vitamino C naudą organizmui ir grožiui pasakoja tarptautinio kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ odos priežiūros ekspertė Laima Kairienė....
Vitamino C serumas tapo vienu populiariausių produktų odos priežiūros pasaulyje, ir ne be priežasties. Šis galingas antioksidantas suteikia daugybę naudingų savybių odai, pradedant nuo jaunatviško švytėjimo ir baigiant raukšlių mažinimu. Jei ieškote veiksmingo būdo pagerinti odos būklę, vitamino C serumas gali būti puikus pasirinkimas.
Didžiausias lietuviškos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“ tris prekės ženklus – „Aras“, „Rasa“ ir „Biok Dermatology“ – keičia į vieną tarptautinį – „Kilig“. Kaitą į žodį, reiškiantį įkvepiančią laimės akimirką, padiktavo vartotojų noras paprastumo ir teigiamų emocijų bei bendrovės ambicijos siekiant tarptautinės plėtros....